معرفی نمایشگر سامسونگ با قابلیت گسترش و تا شدن در CES 2023
اخبار لوازم خانگی

معرفی نمایشگر سامسونگ با قابلیت گسترش و تا شدن در CES 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگر سامسونگ با قابلیت گسترش و تا شدن در CES 2023 رونمایی خواهد شد و قرار ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگر سامسونگ با قابلیت گسترش و تا شدن در CES 2023 رونمایی خواهد شد و قرار است با عنوان Flex Hybrid در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سامسونگ دیسپلی در نمایشگاه CES 2023 حضور دارد و قرار است نمایشگری عرضه کند که می تواند خم شود و از طرفی امکان کشیده شدن آن فراهم شده است.

نمایشگر Flex Hybrid سامسونگ در اندازه 10.5 اینچی و نسبت تصویر 4:3 موجود بوده و امکان گسترش آن تا سایز 12.4 اینچ و نسبت تصویر  16:10 وجود دارد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

براساس اعلام سامسونگ دیسپلی، از این نمایشگر تاشونده در لپ تاپ های آینده استفاده خواهد شد. از طرفی این شرکت قرار است برای نخستین بار از پنل کشویی 17 اینچی خود در جریان این رویداد رونمایی کند.

صفحه نمایشگر کشویی سامسونگ در واقع 14 اینچی است که در صورت باز شدن، به 17 اینچ نیز افزایش خواهد یافت. دو مدل از این پنل روانه بازار می شود که با نام های Flex Slidable Solo و Flex Slidable Duet شناخته می شوند.

ورژن Flex Slidable Solo تنها از یک طرف کشیده می شود اما امکان گسترش نسخه Flex Slidable Duet از دو طرف وجود دارد. از دیگر محصولات سامسونگ دیسپلی در نمایشگاه CES 2023 می توان به پنل های جدید QD-OLED اشاره کرد.

QD-OLED یک فناوری نمایشگر ترکیبی است که می‌خواهد از کیفیت فوق‌العاده تلویزیون‌های OLED استفاده کند و روشنایی و رنگ آن را با استفاده از کوانتوم دات یا نقاط کوانتومی بهبود دهد.

این غول کره ی جنوبی قرار است مانیتورهایی در سایز 34، 49، 55 و 65 و 77 اینچی نیز به نمایش بگذارد.

سامسونگ دیسپلی برای ارتقا کیفیت و روشنایی تصاویر از یک الگوریتم جدید با عنوان IntelliSense AI و مواد آلی جدید استفاده کرده و این شرکت مدعی شده که روشنایی این پنل ها به بیش از 2000 نیت خواهد رسید در حالی که 25 درصد انرژی کمتری نسبت به مدل های قبلی مصرف می کنند.

نمایشگر سامسونگ با قابلیت گسترش و تا شدن در CES 2023 حضور دارد و علاقه مندان می توانند از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟