اخبار لوازم خانگی

نمایش محصولات بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد کمتر از یک ساعت است که ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد کمتر از یک ساعت است که آغاز به کار کرده و بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد قرار است محصولات و دستاوردهای جدید خود را به معرض نمایش بگذارد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد از ساعت 16 امروز (27 دی ماه) تا 30 دی ماه 1401 میزبان بازدیدکنندگان از سراسر کشور است. علاقه مندان می توانند از ساعت 16 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد مراجعه کرده و از نزدیک شاهد دستاوردهای فعالین صنعت لوازم خانگی و صوتی و تصویری باشند.

بلانتون یکی از برندهای ایرانی است که محصولات آن از تنوع بالایی برخوردار است و با حضور در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران، این موضوع را اثبات کرد. ارائه طرح های ویژه خرید اقساطی مانند تسهیلات 100 میلیونی، همتایار و طرح تعویض 100 درصد 100 روز از جمله مواردی بود که توجه بسیاری از بازدید کنندگان نمایشگاه لوازم خانگی تهران را به خود جلب کرد.

بیشتر بدانید:

تسهیلات 36 ماهه بلانتون تا سقف 100 میلیون تومان/ ورود محصولات جدید به سبد کالای بلانتون +ویدیو

پیش بینی می شود، بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد با دستی پر حاضر شود و شاهد اخبار بیشتری از این برند باشیم.حضور برندهای لوازم خانگی در این رویداد کمک می کند تا به طور مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کنند و از پیشنهادات و نظرات آن ها بهره ببرند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از ساعت 16 الی 21 (27 دی ماه لغایت 30 دی ماه 1401) از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟