قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا
اخبار لوازم خانگی

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، راز پختن یک غذای لذیذ استفاده از وسایل مناسب و کاربردی است.اجاق گاز نقش ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، راز پختن یک غذای لذیذ استفاده از وسایل مناسب و کاربردی است.اجاق گاز نقش اصلی را در آماده کردن یک غذا ایفا می کند و برای این که بتوان باید نهایت لذت را در آشپزی برد باید در خرید یک اجاق گاز وسواس بیشتری به خرج داد. به همین بهانه در این مطلب قصد داریم تا به سراغ معرفی یکی از مدل های جدید بازار یعنی اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا برویم و امکانات یکی از بهترین مدل اجاق گاز اسنوا را مورد بررسی قرار دهیم.

اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

اجاق گاز یکی از وسایل ضروری خانه و آشپزخانه تلقی می شود که از گذشته تا به امروز تغییراتی زیادی شده و شاهد نسخه های پیشرفته و مجهز به بازار هستیم. اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا در لیست نسخه های به روز و مدرن قرار می گیرد و از امکانات بالایی برخوردار است.

شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در تلاش هستند تا با معرفی محصولات جدید و مطابق با فناورهای روز دنیا سبک زندگی بشر را تغییر دهند که البته پس از خروج شرکت های خارجی از بازار لوازم خانگی ایران این فرصت برای برندهایی مانند اسنوا ایجاد شد تا حضور پر رنگ تری در این حوزه داشته باشند. این تولید کننده ایرانی طی سال های اخیر تلاش کرده تا محصولات خود را به روز کند و به همین دلیل امکاناتی مانند صفحه نمایشگر لمسی، اندازه گیری دمای دقیق فر و … در اجاق گاز والنتینو دیجیتال مدل SGC5-6111N دیده می شود.

فن انتقال حرارت

فن انتقال حرارت برای جلوگیری از اتلاف انرژی و پخت یکنواخت غذا در فر تعبیه شده است که در مدل های قدیمی حرارت تنها از دیواره ها منتقل می شد که نپختن بخشی از غذا جای تعجب نداشت.

دو شعله زمان دار

یکی از ویژگی های متمایز سری دیجیتال مربوط به شعله زمان دار می شود که دو شعله از این گاز دارای این قابلیت هستید. با کمک آن دیگر غذا نمی سوزند و  تنها کافی است که با تخمین و تنظیم زمان کاری به شعله‌ی مورد نظر بگویید که بعد مدت زمانی مشخص خاموش شود.

صفحه نمایشگر لمسی

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا دارای یک صفحه نمایشگر لمسی است که به راحتی می توان کنترل و تنظیمات فر و گاز را در دست گرفت و دیگر خبری از کلیدهای مکانیکی نیست.

دو جوجه گردان همزمان

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

فر این مدل ار محصولات اسنوا دارای دو جوجه گردان همزمان و سامانه طبقاتی است که در نتیجه حجم بیشتری از مرغ و جوجه را می توانید سوخاری کنید و دیگر نیاز نیست تا چندین بار این کار را انجام دهید.

اندازه گیری دمای فر

پخت یکنواخت و به اندازه پیتزا و کیک با اندازه گیری دقیق دمای فر میسر می شود. این سری از اجاق گازهای اسنوا دارای دماسنج عقربه‌ای است که به کمک آن دمای هر نقطه از فر را به صورت دقیق اندازه گیری می کند.

سیستم سوخت رسانی ساباف ایتالیا

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

کیفیت ساخت اجاق گاز با عملکرد آن رابطه مستقیم دارد و خبر خوش این است که شرکت اسنوا برای تولید این مدل اجاق گاز خود از قطعات شرکت ایتالیایی ساباف استفاده کرده است. این شرکت ایتالیایی از برندهای مطرح در این حوزه تلقی می شود که تولیدات آن مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته می شوند.

لعاب  ETC درون محفظه‌ی فر

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

اگر تمیز کردن اجاق گاز و فر برای شما طاقت فرسا است می توانید با خیالی راحت به سراغ اجاق گاز والنتینو اسنوا بروید. سطح داخلی این مدل دارای لعاب ETC است اما این پوشش چه کارایی دارد؟ لعاب ETC را با عنوان لعاب آسان پاک شو نیز می شناسند که به صورت یک لایه براق آبی داخل فر قرار دارد. برای تمیز کردن فرهای دارای این لعاب تنها باید یک ظرف آب را داخل فر بگذارید و بعد دستگاه را روشن کنید. بخار باعث از بین رفتن ذرات غذایی می شود که در نهایت با کمک یک دستمال می توان آن ها را پاک کرد.

پوشش نانوکلین

می توان گفت که تمیز کردن اجاق گاز قیمت بد داستان آشپزی است اما اسنوا فکری برای این موضوع کرده و اجاق گاز سری والنتینو خود را مجهز به پوشش نانوکلین کرده که به راحتی چربی از روی گاز پاک می شود و نیازی به استفاده از انواع مواد شوینده نیست و تنها با کمک یک دستمال می توان تمامی چربی های صفحه گاز را از بین برد.

ولوم باکالیت

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

شرکت اسنوا برای افزایش مقاومت ولوم ها از باکالیت استفاده کرده که به لطف این پلاستیک فشرده دیگر نگرانی بابت خراب و یا ذوب شدن ولوم ها وجود ندارد.

ترموکوپل صفر ثانیه

امنیت در اجاق گاز حرف اول را می زند و حتما هنگام خرید به استاندارد بودن مدل و وجود ترموکوپل توجه کنید.اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا دارای ترموکوپل صفر ثانیه است که در کمترین زمان ممکن بعد از خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند.

صفحه‌ی یک تکه

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

معمولا صفحه اجاق گازهای موجود در بازار از چند قطعه تشکیل شده است که کار نظافت را سخت تر می کند اما این اجاق گاز اسنوا به لطف جوش پلاسما دارای صفحه یک تکه است که ضمن راحتی در تمیز کردن زیباتر نیز است.

قفل کودک

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

اجاق گاز والنتینو دیجیتال مدل SGC5-6111N دارای قفل کودک است که با فعال کردن آن جریان برق قطع شده و در نتیجه با حرکت دادن ولوم ها شعله روشن نمی شود و خطری کودک شما را تهدید نمی کند.

قیمت و مشخصات اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا

آشنایی با قابلیت های اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا + قیمت

اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا یکی از محصولات پیشرفته بازار ایران به شمار می رود که دارای طراحی به روز بوده و ضمن ارائه فناورهای جدید می تواند آشپزی را لذت بخش تر کند. امکانات این مدل در ابتدا مورد بررسی قرار گرفت و حالا وقت آن رسیده که اطلاعاتی در مورد قیمت و مشخصات فنی این مدل ارائه دهیم.

 

مشخصات ظاهری اجاق گاز سری دیجیتال

رنگ بدنه

استیل

جنس بدنه

استیل و دیواره ها با لعاب مشکی

شیشه رویه اجاق گاز

دارد

جنس رویه اجاق گاز

استیل

رنگ رویه اجاق گاز

استیل

وزن

76

 

مشخصات فر

تعداد موتور جوجه گردان

2 عدد

فن انتقال حرارت

دارد

ترموکوبل صفر ثانیه

دارد

سامانه طبقاتی

دارد

لعاب داخل فر

دارد

نوع تایمر

دیجیتال لمسی

 

 نوع دماسنج

 دیجیتال

 کلید ایمنی درب فر

 دارد

سیخ جوجه گردان

 دارد

 

درب گرمخانه

 لولایی

مشخصات اجاق گاز 

کنترل پنل لمسی

دارد

تعداد شعله زمان دار

دو عدد

ولوم چرخشی

ندارد

ولوم مقاوم در برابر حرارت

دارد

ولوم باکالیت

دارد

قفل کودک

دارد

 

 نوع شبکه رویه

 دارد

گارانتی

 24 ماهه

خدمات پس از فروش

 120 ماه

 قیمت

نامشخص

 

خدمات پس از فروش اسنوا

محصولات اسنوا از جمله اجاق گازهای این شرکت با گارانتی انتخاب الکترونیک عرضه می شود که دارای بیش از 818 نمایندگی مجاز در بیش از 450 شهر بوده و می توان گفت که یکی از گسترده ترین شبکه های خدمات پس از فروش متعلق به این شرکت است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟