مشخصات ماشین لباسشویی مدل ROSSO کلور
معرفی لوازم خانگی

مشخصات ماشین لباسشویی مدل ROSSO کلور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که مطمئنا نام آن به ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که مطمئنا نام آن به گوش شما خورده و از طریق تبلیغات تلویزیون تا حدودی با محصولات این شرکت آشنا شده اید. این برند در حال حاضر در دو بخش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی فعالیت می کند که با توجه به درخواست مخاطبان، در این بخش به بررسی مشخصات ماشین لباسشویی مدل ROSSO کلور پرداخته ایم.

بیشتر بدانید:

مشخصات و قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار + جدول و ویدیو

 

 ماشین لباسشویی ROSSO کلور چه امکاناتی دارد؟

بررسی امکانات و آپشن های محصول یکی از فاکتورهای اصلی هنگام خرید است زیرا با توجه به آن ها می توان متوجه شد که محصول برای کاربر کارایی دارد یا خیر. کلور یک برند ایرانی است که بعد از خروج شرکت های خارجی فرصت عرضه اندام پیدا کرد و در حال حاضر محصولات خود را با امکانات بالایی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هم اکنون در سبد کالای کلور، 4 مدل لباسشویی وجود دارد که ماشین لباسشویی ROSSO کلور از مدل های محبوب این برند به شمار می رود زیرا ضمن برخورداری از ظاهری مدرن، امکاناتی مانند برچسب انرژی A+++، موتور BLDC اینورتر، سیستم تعادل خودکار، سیستم کنترل کف و کنترل سرریز، 18 برنامه شستشو و … ارائه می کند که در این بخش، علاوه بررسی  مشخصات ماشین لباسشویی مدل ROSSO کلور به معرفی کارایی آپشن های آن خواهیم پرداخت.

موتور BLDC اینورتر

کلور برای جلب رضایت مشتری از موتور BLDC اینورتر در لباسشویی روسو استفاده کرده است.راندمان بالا، صرفه جویی در انرژی، کاهش نویز، طول عمر زیاد و قابلیت کنترل‌پذیری بالا تنها بخشی از ویژگی های این نوع موتورها است. از طرفی مدل روسو به لطف استفاده از موتور BLDC اینورتر بسیار کم صدا بوده و امکان استفاده از آن در هر تایمی از شبانه روز وجود دارد.

سیستم حفظ تعادل

سیستم حفظ تعادل ماشین لباسشویی کلور شاید شما را به یاد تراز سازی بدنه دستگاه هنگام نصب بیندازد اما اینطور نیست. سیستم حفظ تعادل این دستگاه مربوط به متعال سازی وزن داخل دیگ هنگامی که پر از لباس بوده، است. در واقع زمانی که شما لباس ها را داخل دیگ می گذارید این سیستم با تکان دادن لگن قبل از شروع برنامه شستشو وزن لباس ها را متعادل می کند تا هیچ فشاری به آن وارد نشود.

سیستم کنترل کف و کنترل سرریز

شاید شما هم شنیده اید که برخی از لباسشویی ها هنگام شستشو از درب دستگاه کف خارج می شود. علت خارج شدن کف از ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی وابسته است اما سیستم کنترل کف باعث می شود تا این اتفاق رخ ندهد. همچنین به کمک سیستم کنترل سرریز دیگر شاهد سرریز شدن آب از درب ماشین لباسشویی نخواهید بود.

حافظه قطع برق

حافظه قطع برق همان فیلتر برق ماشین لباسشویی بوده که موتور ماشین لباسشویی را در برابر نویز های الکتریکی دیگر وسایل برقی محافظت می نماید. در واقع این بخش از تداخل نویز های وسایل برقی با ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

جدول مشخصات و قیمت لباسشویی روسو کلور

 

برای راحتی مخاطبان در این بخش جدول مشخصات و قیمت لباسشویی روسو کلور گردآوری شده است.

ماشین لباسشویی کلور مدل روسو
نوع ماشین لباسشوییدرب از جلو
جهت باز شدن درببه سمت چپ
زاویه باز شدن دربمشخص نیست
ظرفیت دیگ8 کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رده مصرف انرژیA+++
میزان مصرف برقمشخص نیست
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
نوع موتوراینورتر BLDC
میزان صدامشخص نیست
نحوه نمایش وضعیتصفحه نمایش لمسی
تعداد برنامه ها18 برنامه
برنامه و ویژگی های خاصسیستم تعادل خودکار،  سیستم کنترل کف، کنترل سرریز، عیب یاب هوشمند، زنگ هشدار پایان شستشو و قابلیت قطع برق
قابلیت اضافه کردن لباس حین کارندارد

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟