LG Showcase 2023
اخبار لوازم خانگی

رویداد LG Showcase 2023 میزبان محصولات پریمیوم ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رویداد LG Showcase 2023 یک مراسم ویژه برای رونمایی از آخرین فناوری ها و محصولات ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رویداد LG Showcase 2023 یک مراسم ویژه برای رونمایی از آخرین فناوری ها و محصولات پریمیوم ال جی است که در اواخر ماه جاری در دبی برگزار خواهد شد.

LG Showcase 2023/ MEA یک پلتفرم شبکه ای بزرگ و یک مراسم خاص برای ساکنین منطقه MEA ( کشورهای خاورمیانه و آفریقا) است که برای علاقه مندان دنیای فناوری می تواند جالب توجه باشد.

این مراسم بر روی نمایش و معرفی فناوری های پیشرو و همچنین محصولات پریمیوم ال جی عرضه شده در کشورهای خاورمیانه و آفریقا تمرکز دارد و به همین دلیل در یکی از شهرهای پرجمعیت امارات یعنی دبی برگزار می شود.

ال جی یکی از پیشگام ترین شرکت های حوزه لوازم خانگی و فناوری در بازار جهانی به ویژه خاورمیانه و آفریقا است  و برگزاری چنین رویدادی به آشنایی بیشتر مشتریان با محصولات این شرکت کمک می کند.

رویداد LG Showcase 2023/ MEA از 13 الی 15 مارس (22 تا 24 اسفند 1401) در هتل هیلتون واقع در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهر دبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟