فناوری

عرضه اسپیکر بلوتوثی جیبی لومکس در 4 طرح متنوع

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی جیبی طی سال های گذشته بسیار رواج پیدا کرده ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی جیبی طی سال های گذشته بسیار رواج پیدا کرده زیرا هر جا که دلتان بخواهد آنها را با خود حمل می‌کنید و همیشه یک پخش‌ کننده موسیقی جذاب و دوست داشتنی در کنارتان است. بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه نظیر لومکس مدل های زیادی را روانه بازار می کنند که این تولیدکننده ایرانی به تازگی از عرضه اسپیکر بلوتوثی جیبی جدید خود در 4 طرح متنوع خبر داده است.

اسپیکر بلوتوثی جیبی M19 لومکس از نوع ضد آب بوده و در هر مکانی به راحتی می توان از آن استفاده کرد.یکی از مکان های پر طرفدار برای پخش موسیقی استخرها و سواحل هستند که افراد برای گوش دادن به موسیقی در این مکان نیاز به یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و ضدآب دارند تا نگرانی بابت خیس و یا برخورد آب با اسپیکر وجود نداشته باشد.

این محصول تازه وارد در 4 طرح متنوع با ضمانت و گارانتی بانیان سرویس عرضه می شود و برای خرید آن می توانید به نمایندگی های مجاز یا سایت لومکس مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟