یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY کلور چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY کلور چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای خرید یخچال فریزر باید حساسیت زیادی به خرج داد و به عبارت دیگر تمام ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای خرید یخچال فریزر باید حساسیت زیادی به خرج داد و به عبارت دیگر تمام جوانب را سنجید زیرا در لیست وسایلی قرار می گیرد که به مراتب در طول شبانه روز، با آن سر و کار داریم. از طرفی وظیفه مهم ذخیره سازی مواد غذایی بر دوش این وسیله حیاتی است. اگر فضایی کافی در آشپزخانه دارید و اهل فریز کردن انواع مواد غذایی هستید، در این بخش با بررسی امکانات یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY به شما کمک خواهیم کرد تا مدل هایی را خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

پیش از بررسی مشخصات یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY بهتر است در ابتدا در مورد مدل های دو قلو اطلاعاتی ارائه دهیم و به شما بگوییم که چرا سراغ این محصول کلور رفته ایم؟

همان طور که می دانید، یخچال فریزر های دو قلو دارای دو بخش مجزا یخچال و فریزر هستند و تفاوت آن ها با مدل های ساید بای ساید این است که دو بخش کاملا مجزا از یکدیگر کار می کنند. این مدل ها برای خانواده های پرجمعیت گزینه مناسبی است. از طرفی اگر اهل فریزر کردن انواع مواد غذایی در حجم بالا هستید، نسخه های دو قلو پیشنهاد خوبی برای شما است. این مدل ها در مقایسه با سایر نسخه ها، فضای بیشتری در آشپزخانه اشغال می کنند و نا گفته نماند که حمل و جابه جایی آن ها نسبت به ساید بای ساید آسان تر است.

کلور یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی است که در حال حاضر در دو بخش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی فعالیت می کند و در این آشفته بازار لوازم خانگی و وفور کالای تقلبی و قاچاق، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند. باید اشاره کرد مدل های این شرکت دارای امکانات مناسبی هستند.

مشخصات یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY

یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY یکی از مدل های تولیدی کلور است که برای تمامی مناطق آب و هوایی مناسب بوده و دارای رده انرژی A+ و کمپرسور کم مصرف اینورتر است. در نتیجه نگرانی بابت مصرف انرژی این مدل وجود ندارد.

این یخچال فریزر دو قلو را می توانید در 4 رنگ بندی سفید، سفید چرمی، استیل و نقره ای تهیه کنید. فریزر این مدل دارای 6 کشو بوده و بر روی یخچال آن یک آب سردکن اتومات قرار گرفته است. باید اضافه کرد که یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY مستقیم به آب شهری وصل می شود و برای حفظ سلامت بیشتر، مجهز به فیلتر تصفیه آب شده است.

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

حجم کل یخچال:

حجم فریزر:

375 لیتر

320لیتر

رنگ بندیسفید و نقره ای، سفید چرمی و استیل
نوع کمپرسورکم مصرف اینورتر
بدون برفکبله
کلاس آب و هواییگرمسیری
آب سرد کندارد
سایر امکاناتیخساز اتومات، فیلتر تصفیه آب خانگی، بوگیر نانو، آبسردکن اتومات، برچسب انرژی A+
قیمت38 میلیون و 600 هزار تومان

 

کلام آخر

یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور به دلیل استفاده از کمپرسور اینورتر کم مصرف و رده انرژی A+ خیال کاربر را بابت قبض برق راحت می کند. این محصول با یخساز و آبسرد کن اتومات، فیلتر تصفیه آب، بوگیر نانو و … ارائه می شود و دارای 36 ما گارانتی است. از طرفی کمپرسور اینورتر 60 ماه گارانتی جداگانه دارد.در صورتی که تجربه استفاده از این مدل کلور را دارید، با اشتراک گذاشتن نظرات خود سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • نیلوفر | 22 اسفند 1401 در 8:55 ب.ظ

    سلام فرق گلوری پلاس باروسوپلاس چیه؟

    • نفیسه رحیمی | 24 اسفند 1401 در 11:36 ق.ظ

      سلام وقت بخیر، هر دو مدل دو قلو هستند و بیشتر تفاوت ظاهری دارند. به عنوان مثال مدل رو سو پلاس دارای هوم بار است.