جوابیه دوو
اخبار لوازم خانگی

جوابیه شرکت دوو در پی انتشار گزارش ال کا ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت دوو در پی انتشار گزارش ال کا ایران با موضوع نارضایتی مشتری این برند ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت دوو در پی انتشار گزارش ال کا ایران با موضوع نارضایتی مشتری این برند لوازم خانگی، جوابیه ای را به شرح ذیل برای تحریریه ال کا ایران ارسال کرد :

جوابیه شرکت دوو به گزارش ال کا ایران

در رابطه با موضوع ویدیوی ارسالی از سوی یکی از خریداران محترم محصولات دوو به تحریریه سایت خبری ال کا ایران، بر اساس بررسی اولیه انجام شده به اطلاع می رساند که ارسال این محصول در زمان بارندگی انجام شده و علی‌رغم آنکه پوشش لازم برای جلوگیری از خیس شدن محصولات در زمان حمل موقع بارندگی ها پیش بینی شده است، متاسفانه به دلیل بارندگی بسیار زیاد، کارتون کالا خیس شده و به همین دلیل همکاران ما محصول را عودت داده و پس از آنکه‌ از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کرده اند، نسبت به تعویض کارتن اقدام کرده و در همان روز آن را به دست مشتری رسانده اند.

قابل ذکر است فرآیند خرید، نصب و خدمات محصولات این شرکت در تمامی مراحل از طریق تماس با سامانه ۱۶۹۹ قابل رصد بوده و در صورت وجود هر گونه ایراد احتمالی قابل پیگیری است و حتی امکان عودت بدون قید و شرط از سوی مشتریان محترم وجود دارد. بنابر این اساسا نصب محصول در مبادی رسمی این شرکت بدون تایید بخش خدمات و مشتری امکان پذیر نیست. در این خصوص نیز رسید مشتری مبنی بر سالم تحویل گرفتن کالا موجود است.

برند دوو وظیفه خود می‌داند که تا رفع کامل مشکل مشتریان خود، پیگیری موضوعات پیش آمده پیرامون مشتریان عزیز را به صورت جدی پیگیری و در خصوص این مشکل نیز با مشتری محترم تماس گرفته و‌ مساله را مجددا پیگیری و اطلاع رسانی دقیق‌تری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 29 اسفند 1401 در 11:12 ق.ظ

    جالبه ، از مشتری پس گرفتند بعد ارسال کردند قم از قم با اصفهان بعد تست کردند دیدند سالم هست بعد کارتن جدید درخواست دادند بعد از این همه کار میگه در همان روز ارسال شد . داداش همین کارایی که گفتی رو اگر کرده باشید که نکردید ۱۰ روز طول میکشه