اخبار لوازم خانگی

مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو برقی بدون تردید یکی از وسایل ضروری هر خانه تلقی می شود و امروزه شرکت ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو برقی بدون تردید یکی از وسایل ضروری هر خانه تلقی می شود و امروزه شرکت ها، این محصولات را با تنوع بالایی روانه بازار می کنند که هر کدام کارایی و قابلیت متفاوتی دارند.شرکت پاکشوما یکی از تولید کنندگان اصلی بازار لوازم خانگی ایران است که به تازگی از عرضه اولین نسل از جاروبرقی بدون پاکت خود با عنوان مدل PVC 5015 سری داستین خبر داده است. با بررسی مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما به شما خواهیم گفت که چرا این برند ایرانی به دنبال تولید این نوع از جاروبرقی رفته است.

بیشتر بدانید:

چگونه برس جاروبرقی را تمیز کنیم ؟

چرا باید جاروبرقی بدون کیسه پاکشوما بخریم؟

مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما چیست؟

جاروبرقی به طور کلی به دو بخش بدون کیسه (مخزن دار) و یا کیسه دار طبقه بندی می شود که هر کدام ویژگی هایی دارند. تعداد مدل های مخزن دار در بازار ایران چندان زیاد نیست و به نظر می رسد پاکشوما با تولید اولین نسل از جاروبرقی بدون پاکت به دنبال پر کردن خلا بازار است.

در خصوص مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما می توان گفت که در مدل های مخزن دار نیازی به خرید کیسه نیست و از طرفی با محیط زیست سازگار تر بوده و دارای قدرت مکش بهتری هستند.

عدم نیاز به خرید پاکت

جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما دارای یک مخزن است که بعد از پر شدن به راحتی می توان آن را بعد از تخلیه، شستشو داد. به لطف این قابلیت دیگر نیاز نیست تا هزینه ای بابت خرید کیسه پرداخت کنید.

مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما چیست؟

قدرت مکش بالاتر

موتور مدل های مخزن دار از جمله جاروبرقی مدل PVC 5015 سری داستین به دلیل داشتن اندازه بزرگ تر جاروبرقی، بزرگ تر بوده و در نتیجه از قدرت مکش بهتری برخوردار هستند.

سازگار با محیط زیست

در این مدل ها کیسه یا پاکتی برای دور انداختن وجود ندارد و در نتیجه با محیط زیست سازگار هستند.

مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما چیست؟

تکنولوژی جمع آوری سایکلون Cyclone

محصول تازه وارد این شرکت ایرانی با فناوری جمع آوری سایکلون Cyclone عرضه می شود که به لطف آن، گرد و خاک با سرعت بیشتری در مخزن جمع می شود.

سایر مشخصات جاروبرقی جدید سری Dustin

جاروبرقی مدل PVC 5015 از سری داستین بوده و همان طور که گفته شد از نوع بدون کیسه است و به راحتی می توان مخزن آن را شستشو داد.  ویژگی های دیگر آن شامل سیم جمع کن پدالی، فیلتر HEPA 12 و … می شود.

مشخصات جاروبرقی مدل PVC 5015  سری داستین  پاکشوما

وزن

5.97 کیلوگرم

قدرت موتور2500 وات
رتبه انرژی

++A

فیلتر

HEPA 12

گنجایش مخزن1.5 لیتر
قابلیت جذب مایعاتندارد
طول کابل برق5 متر
سایر مشخصاتسه عدد سری، تکنولوژی جمع آوری سایکلون Cyclone با قابلیت جمع آوری سریع گرد و خاک در مخزن، دارای مخزن دائمی و قابل شستشو

سخن پایانی

مزایای جاروبرقی بدون پاکت پاکشوما شامل عدم نیاز به کیسه، قدرت مکش بالاتر، جمع کردن سریع گرد و غبار و .. می شود البته نمی توان گفت که مدل های مخزن دار بدون عیب هستند اما مزایایی دارند که برای بسیاری از افراد قابل توجه است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟