معرفی لوازم خانگی

پنکه ایستاده SF-405 R تولیپس چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از گذشته تا به امروز استفاده از انواع پنکه بسیار رواج بوده و یکی از بهترین و ...

نهال وحیدی | 12 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از گذشته تا به امروز استفاده از انواع پنکه بسیار رواج بوده و یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای خنک شدن در فصول گرم‌محسوب می شود از این رو با نزدیک شدن به تابستان و هزینه های مصرف بالای کولر و همچنین صرفه جویی در مصرف، استفاده از یک پنکه ی خوب می تواند بسیار کاربردی باشد . در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از تولیدات تولیپس آشنا کنیم. پنکه ایستاده SF-405 R تولیپس یکی از تولیدات صنایع ناسیونال ایران است که در ادامه بیشتر به توضیحات آن میپردازیم.

 

همانطور که گفتیم پنکه ایستاده SF-405 R  از محصولات برند تولیپس است. این پنکه چهار پره و پایه ای است همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد. تغییر ارتفاع دستگاه از طریق پیچ تنظیم شده و به سادگی میله استیل بالا یا پایین می شود. از دیگر‌امکانات پپنکه ایستاده SF-405 R تولیپس می توان به کلید های تنظیم سرعت تعبیه شده روی پایه و امکان تنظیم سرعت به اندازه نیاز کاربر اشاره کرد.سرعت عملکرد در این مدل نیز قابل تغییر است تا کاربر بتواند با توجه به شرایط محیط سرعت پنکه‌ را کم‌ یا زیاد کند. همچنین چرخش عمودی و افقی از دیگر‌امکاناتی است که این پنکه دارد.

مشخصات پنکه ایستاده SF-405 R

 

پنکه های امروزی یکی از بهترین انتخاب ها برای فصول گرم هستند زیرا علاوه بر کمک به صرفه جویی در هزینه ها، قابلیت های دیگری دارند که نکات مثبت آن ها را افزایش می دهد و می توانند به عنوان یک همراه عالی برای بهار و تابستان باشند.

همچنین در انواع پنکه های امروزی داشتن کنترل از راه دور، استفاده ی آسان از این وسیله را ممکن کرده است و در نتیجه پنکه یکی از کاربردی ترین لوازم در هر خانه یا اداره ای است همچنین از دلایلی که می توان به کاربردی بودن پنکه اشاره کرد عبارتند از:

  • قابلیت جا به جایی آسان
  • امکانات تنظیم باد و چرخش
  • استفاده ای آسان
  • صرفه جویی در مصرف و کاهش هزینه
  • کنترل از راه دور
  • تنظیم ارتفاع

 

توان مصرفی60 وات
تایمردارد
بازه تایمر از 30 دقیقه الی 10 ساعت
زاویه چرخشافقی
قابلیت تنظیم ارتفاعدارد
شدت بادکند – متوسط – تند – حالت خواب
پره ها5 پره با قطر40 سانتی متر
کنترل از راه دوردارد
صفحه نمایش دیجیتالدارد

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی پنکه ایستاده SF-405 R تولیپس پرداختیم و تمام نکات لازم برای اینکه با این محصول شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران آشنا شوید را مطرح کردیم پس اگر برای فصل تابستان دنبال یک پنکه با قابلیت های بالا هستید می توانید این پنکه ایستاده را انتخاب کنید تا در فصل گرم همراه شما باشد. همچنین با توجه به امکانات پنکه ایستاده این برند که شامل تنظیم سرعت باد، جهت چرخش در سمت افقی ، کنترل از راه دور و داشتن تایمر و… می تواند یک دستگاه خنک کننده کامل محسوب شود. همچنین با توجه به نظر کاربرانی که از این‌محصول استفاده کردند اکثرا راضی بوده و قیمت این دستگاه هم‌نسبت به سایر برند ها بسیار مناسب تر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟