لومکس اسپانسر کنسرت زندوکیلی شد
اخبار لوازم خانگی

لومکس اسپانسر کنسرت زندوکیلی شد +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لومکس یکی از تولید کننده های شناخته شده در حوزه لوازم صوتی و تصویری به ...

نفیسه رحیمی | 12 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لومکس یکی از تولید کننده های شناخته شده در حوزه لوازم صوتی و تصویری به ویژه اسپیکر است و در اقدامی هوشمندانه، اسپانسر کنسرت محمد زندوکیلی شد.

جدیدترین کنسرت محمد زندوکیلی قرار است از 27 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار شود که تعدادی شرکت از جمله لومکس در اجرای این کنسرت نقش دارند.

 

لومکس یکی از شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی و صوتی و تصویری است که به دلیل تولید انواع اسپیکر شهرت دارد و با فضای هنر و موسیقی بیگانه نیست. محمد زندوکیلی پیش از این، به عنوان سفیر برند لومکس معرفی شد و با حضور در  بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از غرفه لومکس بازدید کرد.

لومکس به طور ویژه ارتباط مناسبی با قشر جوان دارد و حمایت از این خواننده مطرح کشور می تواند باعث جلب توجه علاقه مندان به موسیقی شود. در واقع این تولید کننده ایرانی با حمایت از رویداد های هنری ضمن ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، می تواند در عرصه ای جدید با علاقه مندان به دنیای موسیقی ارتباط بگیرد.

این تولید کننده ایرانی به تازگی به حوزه لوازم خانگی ورود کرده و سبد محصولات خود از جمله اسپیکر را توسعه داده است. لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی حضور پر رنگی داشت و غرفه این شرکت به دلیل عرضه اسپیکرهای جدید و همچنین حضور محمد زندوکیلی با استقبال بالای عموم مواجه شد.

کنسرت محمد زندوکیلی، 27 اردیبهشت ماه سال 1402 در تالار وحدت برگزار می‌شود و با توجه به استقبال پر شور عموم تا به امروز، امکان تمدید آن در 28 اردیبهشت ماه نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟