اخبار لوازم خانگی

متقاضی جهیزیه و لوازم خانگی در مازندران صفر شده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران گفت: تمامی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه، جهیزیه ...

یاسمن داودیان | 11 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران گفت: تمامی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه، جهیزیه و لوازم خانگی در استان صفر شده است.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد مازندران بر لزوم داشتن اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: هر جا وحدت و اتحاد و یکدلی موجود باشد نظام موفق‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مدال افتخار محسوب می‌شود گفت ظرفیت و امکانات در کمیته امداد برای خدمت‌رسانی بالا است و باید از آن بهره گرفت.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به حمایت خیرین از کمیته امداد گفت: کمیته امداد مبتنی بر علم و دانش حرکت می‌کند و دانش بنیان شده است.

وی با عنوان اینکه رتبه اول را در زمینه کمک‌های مردمی در کشور کردیم گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر زمین و یک ویلای ۴۰۰ متری از خیرین برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به ساخت ۱۳۶۴ ساختمان به مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: همچنین ۵۶۰۰ واحد تعمیرات انجام شد.

وی از اشتغال ۳۰ هزار مددجو سال اخیر خبر داد و گفت: ۳۰ هزار نفر از کمیته امداد برای ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کرده‌اند و سه هزار نفر با حمایت‌های صورت گرفته از گردونه حمایت کمیته امداد خارج شدند.

عالیشاه با بیان اینکه تمام پشت نوبتی‌های دریافت وام قرض الحسنه در استان صفر شده است گفت برای دریافت تسهیلات نداریم همچنین پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه و لوازم خانگی نیز صفر شده است.

در این مراسم میثم معافی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران معرفی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟