اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی سری Blu Mediterraneo؛ حاصل همکاری اسمگ و دولچه گابانا

شرکت لوازم خانگی اسمگ و خانه مد دولچه و گابانا طی یک همکاری مشترک از عرضه محصولات خانگی سری Blu Mediterraneo خبر دادند.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی اسمگ و خانه مد دولچه و گابانا طی یک همکاری مشترک از عرضه محصولات خانگی سری Blu Mediterraneo خبر دادند. این محصولات تازه وارد با طراحی خاص و منحصر به فرد خود از 15 ژوئن در ویترین یکی از فروشگاه های اصلی دولچه و گابانا واقع در قلب ایتالیا قرار گرفته اند.

در طراحی لوازم خانگی سری Blu Mediterraneo از تکنیک و چاپ ماژولیکا سفید و آبی بهره برده اند که در واقع الهام گرفته از کاشی و سرامیک های سنتی آبی و سفید است و در واقع یکی از نمادهای این منطقه به شمار می رود. جالب است بدانید که برای ساخت بوتیک جدید دولچه اند گابانا از جلوه های بصری با سبک و سیاق مدیترانه ای استفاده شده است.

لوازم خانگی سری Blu Mediterraneo شامل انواع لوازم خانگی کوچک و بزرگ می شود که از جمله می توان به یخچال فریزر، آبمیوه گری، اسپرسوساز، کتری، توستر، قهوه ساز، اجاق گاز و … اشاره کرد.

شرکت لوازم خانگی اسمگ و خانه مد و فشن دولچه و گابانا برای نخستین بار نیست که با یکدیگر همکاری می کنند و در سال 2017 محصولاتی با عنوان “عشق من، سیسیل است” را روانه بازار کردند. این پروژه از میراث دومنیکو دولچه و استفانو گابانا الهام گرفته و بر الگوهای سنتی و طرح های منحصر به فرد سیسیلی (منطقه ای در ایتالیا) تمرکز دارد.

اسمگ  یک برند ایتالیایی تولید کننده لوازم خانگی است که در سال 1948 بنیان گذاری شد. بخش مهمی از شهرت این کمپانی مربوط به یخچال فریزر و یا محصولاتی است که از سبک وینتیج دهه 1950 میلادی تبعیت می کنند.  یخچال های این برند دارای گوشه های گرد هستند و در رنگ های متنوع با الگوهای مدرن تولید می شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟