سایت‌های کاربردی هوش مصنوعی
فناوری

اسامی کاربردی‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی‌ رایگان

درحال حاضر سایت‌های زیادی هستند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند اما کدام یک از آنها در زندگی روزمره ما به کار می‌آید؟ در این مقاله کاربردی ترین سایت‌های هوش مصنوعی‌ رایگان را معرفی می‌کنیم.

امیر علی وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بیشتر مناطقی که ما در آن زندگی می کنیم و در تعامل هستیم، به طور خلاقانه‌ای توسط هوش مصنوعی تغییر می کنند. فناوری هوش مصنوعی از سرعت و دقت استفاده می‌کند تا راحتی زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد. تنها با چند ابزار هوش مصنوعی، زندگی و کار ما متحول خواهد شد. در این مقاله، ما کاربردی‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی‌ رایگان را به اشتراک می‌گذاریم.

ساخت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی NightCafe

اگر به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی رایگان برای ساخت تصاویر هستید NightCafe یکی از کاربردی‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی است. احتمالاً قبلاً نام NightCafe را شنیده اید. اما این هوش مصنوعی کاملا رایگان نیست، واحد پول نایت کافه اعتبار آن است. اعتبارات را می توان خریداری کرد، با این حال راه های زیادی برای «به دست آوردن» آنها از طریق کارهای داوطلبانه و رایگان وجود دارد. باید گفت سایت‌های رایگان دیگری وجود دارند که می‌توانید از آنها به صورت کاملا رایگان استفاده کنید ولی نایت کافه یکی از بهترین خروجی ها برای ساخت تصاویر به شما می‌دهد.

 

ساخت تصاویر با NightCafe

 

هوش مصنوعی ChatGPT

احتمالاً می دانید که این روز ها ChatGPT بسیار محبوب شده است. شرکت OpenAI چت جی پی تی را در ماه نوامبر منتشر کرد تا قابلیت‌های یک سیستم هوش مصنوعی عظیم و قدرتمند را به نمایش بگذارد و ارزیابی کند. هر چیزی را می توانید از آن بخواهید حتی اگر یک مقاله باشد. به عنوان مثال، می توانید به آن بگویید “یک مقاله 500 کلمه ای در مورد آینده هوش مصنوعی بنویسد. این هوش مصنوعی کاملا رایگان است مگر اینکه سرویس پولی آن را بخواهید تهیه کنید توجه داشته باشید که با شماره ایران نمی‌توانید ثبت نام کنید و باید شماره مجازی تهیه و سپس به سراغ ثبت نام در ChatGPT بروید.

بیشتر بخوانید: 
10 کار جالب و خلاقانه ای که می توانید با ChatGPT انجام دهید

 

عکس ChatGPT

 

هوش مصنوعی Quillbot

Quillbot یکی دیگر از ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود ببخشید. در Quillbot می‌تواند هر متنی را که وارد می‌کنید بازنویسی، خلاصه یا ساده‌سازی کند. Quillbot به شما در نوشتن مقالات دانشگاهی، گزارش های تجاری، داستان های خلاقانه و موارد دیگر به صورت رایگان کمک می‌کند.

 

کاربردی‌ترین هوش مصنوعی Quillbot

 

 مایکروسافت Bing

Microsoft Bing AI یک چت بات هوش مصنوعی یکپارچه با قابلیت‌های فراوانی است که بر روی پلتفرم GPT (همان ChatGPT) اجرا می شود و می‌تواند فعالیت های مختلفی از جمله ایجاد مقاله های مختلف را انجام دهد.

با هوش مصنوعی Bing، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • جستجوی بهتر: می‌توان گفت که استفاده از هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ جایگزین بهتری در برابر گوگل است. جستجوی استاندارد با برگرداندن نتایج دقیق‌تر برای پرسش‌های رایج ارائه می‌کند. همچنین یک نوار کناری جدید و اختیاری با اطلاعات بیشتر برای کمک به شما وجود دارد.
  • پاسخ های کامل: هوش مصنوعی جدید بینگ به طور گسترده در وب ها می‌گردد تا پاسخ مورد نظر را پیدا و خلاصه کند.
  • یک تجربه جدید چت: عملکرد جدید چت مبتنی بر هوش مصنوعی Bing برای سوالات مرتبط‌ تر مانند تحقیق در مورد بهترین تلویزیون، دریافت پیشنهاد خرید، یا ایجاد یک برنامه سفر و کار‌های دیگر مفید است. با پرسیدن سوال از او و دریافت پاسخ در زمان واقعی، کاربران می توانند نتایج جستجوی خود را محدود کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را سریعتر بیابند.
  • یک جرقه خلاق: جستجوی جدید مایکروسافت بینگ AI می‌تواند مطالب مرتبط را برای رفع این نیازها تولید کند. ممکن است به شما کمک کند یک ایمیل بنویسید، برای تعطیلات پنج روزه به هاوایی برنامه‌ریزی کنید، تمرین برای یک مصاحبه شغلی، یا پیشنهاد‌ برای تفریح بگیرید و روز خودتان را با او بسازید. هوش مصنوعی Bing نیز نقل قول های کامل را برای همه فراهم می کند. محتوایی زیاد و مفیدی در نتایج آن گنجانده شده است.

جستجوی جدید مایکروسافت اج: مایکروسافت نسخه 1.1 مرورگر وب Edge خود را منتشر کرده است که دارای یک رابط کاربری بازطراحی شده و یکی از ویژگی‌های آن، چت با هوش مصنوعی است. درخواست یک خلاصه گزارش از یک متن طولانی با نوار کناری Edge ساده است و به دست آوردن نکات برجسته را آسان می‌کند.

 

کاربردی‌ترین سایت هوش مصنوعی مایکروسافت Bing

 

هوش مصنوعی گوگل Bard

این سایت می‌تواند یکی از کاربردی‌ترین هوش مصنوعی‌ها باشد. چت بات هوش مصنوعی Google Bard به لطف مجموعه ای از الگوریتم های یادگیری که در اختیار خود دارد بی نظیر است. فناوری LaMDA به آن اجازه می‌دهد تا برای «جدیدترین» پاسخ‌های سؤالات شما در اینترنت جستجو کند. Bard AI سرویس آزمایشی هوش مصنوعی مکالمه‌ای گوگل است که از داده‌های جمع آوری شده از طریق تعامل با انسان ها برای بهتر شدن در کاری که انجام می دهد استفاده می کند. هوش مصنوعی Google Bard توسط PalM 2 طراحی شده و منتشر شده است.

 

هوش مصنوعی گوگل بارد

 

هوش مصنوعی Counch

Conch AI یک ابزار هوش مصنوعی رایگان برای نوشتن است که خروجی نوشتاری شما را دو برابر بهتر می‌کند. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های Conch AI آورده شده است:

بازنویسی: جملات و پاراگراف ها را برجسته و بازنویسی کنید.
پاسخ به هر سوال: به هر سؤالی فوراً پاسخ می‌دهد.
ایجاد: معرفی وسایل مختلف، طرح‌های مدرسه کلی و موارد دیگر را در قالب یک متن ایجاد کنید.

 

هوش مصنوعی Counch

 

هوش مصنوعی Dall.E 2 برای ساخت عکس توسط متن

DALL·E 2 یکی از چشمگیرترین و سرگرم‌کننده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت تصاویر است که می‌توانید همین الان آن را امتحان کنید. این ابزار می‌تواند از هر پیام متنی که وارد می‌کنید، تصاویر ایجاد کند، مهم نیست چقدر خلاقانه یا چقدر بی‌ربط باشد. می‌توانید از DALL·E 2 برای ایجاد آثار هنری، تصاویر، لوگو، میم‌ها یا هر چیز دیگری که می‌توانید تصور کنید، استفاده و تصویر نهایی خود را بسازید. DALL·E 2 ابزاری عالی برای نشان دادن خلاقیت شما و دیدن آنچه که یک هوش مصنوعی با کلمات شما می تواند انجام دهد است.

 

هوش مصنوعی ساخت تصویر Dall.E 2

 

Kaiber AI

اگر می‌خواهید بدون صرف هزینه برای بازیگر حرفه‌ای، دوربین‌ها یا فضای استودیو، ویدیوهای باکیفیت تولید کنید، هوش مصنوعی Kaiber را بررسی کنید. Kaiser AI سرویسی است که از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای ویدیویی حرفه ای استفاده می کند. هنرمندانی مانند Linkin Park، Kid Cudi، Mike Shinoda و دیگر، همگی موزیک ویدیوهایی را با استفاده از این هوش مصنوعی ساخته اند.

 

هوش مصنوعی ویرایش ویدیو Kaiber AI

 

هوش مصنوعی Jasper

نوشتن همیشه برای برخی افراد یک کار سخت یا وقت گیر است. خوشبختانه، جاسپر، یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی، می تواند به شما کمک کند. ابزار نوشتن Jasper با استفاده از هوش مصنوعی، نوشتن شما را بهبود می بخشد و بازخوردها و پیشنهادات را در زمان واقعی ارائه می دهد. از دستور زبان گرفته تا سبک نوشتاری، جاسپر به شما کمک می کند تا مقدار کلی هر محتوای نوشتاری را افزایش دهید. می‌توانید با دریافت بازخورد و پیشنهادات شخصی‌شده، از آن برای افزایش سبک نوشتاری و بهره‌وری خود استفاده کامل کنید این قطعا یکی از سایت‌های کاربردی هوش مصنوعی است.

 

هوش مصنوعی کاربردی Jasper

 

تبدیل متن به ویس Murf.ai: AI Voice Generator

Murfi.ai یک تولید کننده صدای هوش مصنوعی است که در آن می توانید صداهای صوتی را با طیف گسترده ایجاد کنید، تبلیغات، کتاب های صوتی و پادکست ها را صداگذاری یا حتی می‌توانید برای ویدیو‌های اینستاگرام صدا بزارید. شما می‌توانید صدایی با کیفیت بالا در Murf.ai ایجاد کنید زیرا به این هوش مصنوعی آموزش داده شده است تا از میلیون ها فایل صوتی و صدا یاد بگیرد. شما لازم نیست نگران آهنگ، لحن، زیر و بم، مکث و سرعت صداهای تولید شده در Murf.ai باشید. بر اساس خواسته های شما قابل تنظیم است و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را طبیعی‌تر و گویاتر مانند یک انسان واقعی می‌کند هوش مصنوعی Murf می‌تواند یکی از سایت‌‌های کاربردی باشد.

 

کاربردی‌ترین سایت هوش مصنوعی Murf ai

 

نکته تکمیلی

توجه کنید اکثر هوش مصنوعی‌هایی که در این لیست گفته شد از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید یا اگر خواستید از یک مترجم استفاده کنید نکته‌ دیگر این است که تمام کار‌های زندگی خود را بر دوش، هوش مصنوعی نسپارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟