اخبار لوازم خانگی

غول مرحله آخر تلویزیون های کیولد تی سی ال معرفی شد

نسخه نهایی تلویزیون های کیولد تی سی ال معرفی شد و به لطف نمایش تصاویر زنده و کاملا پویا قرار است تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نسخه نهایی تلویزیون های کیولد تی سی ال معرفی شد و به لطف نمایش تصاویر زنده و کاملا پویا قرار است تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایشگر با رزولوشن 4K UHD به همراه فناوری ارتقا یافته QLED در تلویزیون C645 Color Master تی سی ال باعث شده تا تصاویری زنده، واقعی و زیبا به نمایش بگذارد.

این محصول تی سی ال از فناوری HDR نیز بهره برده و براساس اعلام این شرکت چینی، این تلویزیون در شرایط کاملا روشن هم می تواند تصاویر واضحی را نمایش دهد. به عبارت دیگر، مدل C645 از لحاظ کیفیت تصاویر و رنگ یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط تی سی ال بوده و در واقع غول مرحله آخر نسخه های کیولد است.

این تلویزیون کیولد با سیستم صوتی دالبی ویژن اتموس عرضه می شود و در کنار کیفیت تصاویر واقعی، از صدایی فراگیر نیز بهره برده است. با خرید این تلویزیون می توانید تجربه یک سینمای واقعی را در خانه خود داشته باشید.از طرفی این مدل برای علاقه مندان به دنیای بازی ایده آل است زیرا از نرخ تازه سازی 120 هرتز و فناوری هایی مانند  Game Accelerator و Game Master بهره می برد.

قابلیت نسل سوم پردازنده پیشرفته AiPQ Engine در این تلویزیون به کاربر این اطمینان را می دهد تا کیفیت 4K واقعی را تجربه کند.بهینه سازی صدا و تصویر  بلادرنگ و همزمان با پخش به کمک این پردازنده فراهم شده است.

تلویزیون C645 از نوع هوشمند بوده و امکان اتصال آن به گوگل اسیستنت و کروم کست به وجود آمده است، در نتیجه با خیالی راحت می توانید تلویزیون خود را با کمک فرمان های صوتی و اپلیکیشن گوشی های هوشمند کنترل کنید. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می کند و به همین دلیل یکی از گزینه های مناسب برای نسل Z است.

مدل C645 در سایزهای 43، 50، 55، 65، 75 و 85 اینچی موجود است و اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده اما انتظار می رود که همانند سایر محصولات این شرکت و با توجه به فناوری های به کار رفته، از قیمت رقابتی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین محمدی | 17 تیر 1402 در 6:50 ب.ظ

    این مدل تلوزیون در برنامه تولید شرکت مادیران نماینده انحصاری شرکت TCL قرار داشته و بزرودی وارد بازار ایران خواهد شد برند تی سی ال مانند بسیاری از برندهای خوشنام بین المللی مانند سونی و فیلیپس و بلاپونکت و ال جی برای نخستین بار در سال 1388 در ایران تولید و عرضه شد اا در پایان سال 1395 تولید ان در شرکت شهاب متوقف و از ابتدای سال 1396 تا کنون در شرکت مادیران تولید و عرضه میشود از نکات قابل توجه و برتری ان نسبت به تولیدات قبلی TCL با فناوری QLED در شرکت مادیران استفاده از فناوری میکرو ال ای دی در نور پس زمینه برای افزایش میزان کنتراست و استفاده از سیستم صوتی ساخت شرکت ONKIO ژاپن و دارای ساب ووفر قدرتمند دانست شاید تنها طراحی این تلوزیون در قسمت پایه های آن از نکات منفی ان قلمداد گردد زیرا طراحی دو پایه V شکل در تلوزیون های رده بالامرسوم نیست و در سالهای اخیر که ساندبارهای افقی ذز حال جایگزینی با سینماهای خانگی با بلندگوهای ایستاده هستند تولید کنندگان بنام مانند سامسونگ و سونی اقدام به تولید پایه های کتابی قابل نصب در دو ارتفاع را برای تلوزیونهای رده بالای خود مورد استفاده قرار می دهند در صورت تمایل مشتری برای استفاده از ساند بار از ارتفاع بلند پایه و در غیر این صورت از ارتفاع کمتر استفاده می کنند سونی در سالهای اخیر پایه کتابی را بصورت دو تکه در سمت چپ و راست قرار می دهد که این موضوع ایستایی تلوزیون را افزایش می دهد شاید استفاده از پایه های معمولی در این مدل سیستم صوتی با کیفیت و قدرتمند این تلوزیون باشد که خریدار را از خرید ساند بار بی نیاز می سازد نکته ای که مصرف کننده ایرانی و قطعا بسیاری از ملیت های دیگر برایشان اهمیت دارد این است که ظاهر تلوزیون رده بالا باید حس لاکچری بودن را القا نماید موضوعی که بسیاری از تولید کنندگان ایرانی دز سالهای اخیر اهمیت ان را درک کرده اند یک تولید کننده ایرانی با استفاده از طراخی DOOR IN DOOR سامسونگ با نیم نگاهی به طراحی اینستا ویو ال حی ( با استفاده از شیشه معمولی ) توانسته مدل جدیدی ارائه که ده میلیون تومان قیمت بالاتری با مدل قدیمی با همین امکانات البته بدون درب دراخل درب عرضه نماید قطعا این تلوزیون میتواند خلا تلوزیون های رده بالا در میان تولیدات ایرانی را تا حدودی مرتفع نماید