اخبار لوازم خانگی

هیچ تولید کننده لوازم‌خانگی اجازه افزایش قیمت ندارد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: متاسفانه برخی از تولید کنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها را ۱۵ درصد افزایش داده اند که این موضوع خلاف است.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: متاسفانه برخی از تولید کنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها را ۱۵ درصد افزایش داده اند که این موضوع خلاف است.

اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: قدرت خرید لوازم‌خانگی در بازار چندان در حد مطلوب نیست.  به نظر در مرحله نخست برای پایین آوردن قیمت لوازم خانگی باید نرخ مواد اولیه کاهش و تثبیت شود.

پازوکی گفت: بازار مسئول تصمیم گیری در خصوص قیمت‌ها نیست و این موضوع با سازمان حمایت است و اگر هم افزایش دو الی سه درصدی نرخ لوازم خانگی صورت گیرد جریمه‌های سنگین برای فروشندگان در پی دارد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: متاسفانه برخی از تولید کنندگان قیمت‌ها را ۱۵ درصد افزایش داده اند که این موضوع خلاف بوده و برخورد قانونی می‌شود و هیچ کدام از تولید کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارد.

او در خصوص صادرات لوازم خانگی گفت: متاسفانه ما در این بخش ضعیف هستیم چرا که کشور‌های همسایه زمانی که میخواهند کالایی را خریداری کنند به این توجه نمیکنند که قیمت ارز یا مواد اولیه در کشور شما به چه صورتی است. بلکه به کیفیت کالا، نوع کالا، تنوع کالا نگاه میکنند. ولی وقتی یک تاجر با ما قرارداد منعقد می کند بر سر یک قیمت ثابت قرار داد می‌بندد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟