همکاری سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ و برادران وارنر برای تریلرهای فیلم 8K با هم همکاری می کنند

سامسونگ از همکاری خود با برادران وارنر خبر داد.

امیر علی وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش حبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ اخیراً از همکاری جدید خود با برادران وارنر (Warner Bros) خبر داده است که در آن تریلرهای فیلم با کیفیت 8K در مدل NEO QLED 8K سامسونگ به نمایش گذاشته می شود. این تریلرها در بیش از 65،000 فروشگاه در سراسر دنیا قابل دسترسی خواهند بود.

کیم؛ سرپرست کسب و کار نمایش تصویری سامسونگ در این خصوص گفت: این همکاری یک گام مهم در پیشرفت محتوای 8K است و این پروژه قابلیت های فوق العاده Neo QLED 8K را به نمایش می گذارد و مشتریان را تشویق می کند تا تجربه تماشای فیلم های با کیفیت سینمایی را تجربه کنند.

وی معتقد است که همکاری با وارنر برای سامسونگ این فرصت را می دهد که به مشتریان نشان دهد چگونه فناوری تلویزیون های اولترا پریمیوم می تواند تجربه تماشای فیلم های مورد علاقه آنها را به سطح بالاتری برساند.

برای درک بهتر علاقه مخاطبان به محتوای 8K، سامسونگ و وارنر در اوایل امسال تریلر فیلم “Creed III” را در بیش از 450 فروشگاه در ایالات متحده و اروپا نمایش دادند. این تجربه نشان داد که علاقه به محتوای 8K در سراسر جهان در حال افزایش است. از آن زمان، آنها همکاری خود را گسترش داده اند و اکنون، خریداران در سراسر جهان می توانند با مجموعه ای از محتوای برجسته، از جمله تریلرهای فیلم های آینده مانند “باربی”، “سوسک آبی”، “دون: قسمت دوم”، “ونکا” و “آکوامن و پادشاهی گمشده”، از تجربه Neo QLED 8K سامسونگ لذت ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همکاری جدید بین سامسونگ و وارنر می توانید به وبسایت سامسونگ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟