چت جی پی تی برای اندروید
فناوری

ChatGPT هفته آینده به اندروید می‌آید

چت جی پی تی از هفته‌ی آینده برای اندروید منتشر می‌شود.

امیر علی وحیدی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو ماه پس از آمدن این هوش مصنوعی برای iOS، پری اوردر (Pre-Order-پیش سفارش) ChatGPT برای کاربران اندرویدی که می خواهند از این اپلیکیشن استفاده کنند ممکن شده است. پیش بینی می شود مانند نسخه آیفون محبوب و با استقبال عموم مواجه شود.

 

چت جی پی تی برای اندروید

 

گرچه هر کس که گوشی هوشمند دارد می تواند از طریق وب از ChatGPT و ابزارهای OpenAI استفاده کند، اما تجربه یک برنامه مخصوص بسیار جذاب تر از وب است. کاربران آیفون این برنامه را در هفته اول نیم میلیون بار دانلود کردند، تا زمانی که Threads آمد و محبوبیتش را افزایش داد.

به نظر می رسد که برنامه ChatGPT در اندروید تقریباً مثل نسخه iOS عمل خواهد کرد، یعنی اکثر ویژگی های نسخه وب را دارد. همچنین باید بتوانید گپ‌ها و ترجیحات خود را در گوشی‌های مختلف هماهنگ کنید، پس اگر هم از اندروید و هم از آیفون استفاده می‌کنید، نگران نباشید. زیرا با ورود به حساب کاربری خود اطلاعات شما ذخیره می‌شود.اما کاملاً یکسان نخواهد بود، چون دو سیستم عامل موبایل در بسیاری از موارد با هم فرق دارند. احتمالاً کاربران اندروید می توانند چیزی مشابه نسخه اندروید آن را بگیرند.

OpenAI در توییتر گفته است که برنامه اندرویدی “در هفته آینده به کاربران می‌رسد”. پیش بینی می شود اول در آمریکا منتشر شود و هنوز اطلاعاتی در خصوص نحوه عرضه آن به سایر کشورها منتشر نشده است. احتمالا پس از چند هفته یا چند ماه برای بقیه کشور‌ها هم منتشر می‌شود.

شما می توانید با زدن دکمه “Pre-Order” در فروشگاه Play، صاحب آن شوید و هنگامی که برنامه موجود شد به شما اطلاع داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟