اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 89 اینچی Micro LED سامسونگ رونمایی شد

تلویزیون 89 اینچی Micro LED سامسونگ در کشور کره رونمایی شد.

امیر علی وحیدی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ به تازگی تلویزیون 89 اینچی Micro LED خود را در کره جنوبی رونمایی کرده است. این رویداد پس از معرفی تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ در همان کشور رخ داده است.

این تلویزیون که ابتدا در ماه آوریل سال پیش در چین به بازار عرضه شد، به عنوان یک محصول سوپر پریمیوم شناخته می‌شود و تجربه بی‌نظیری از کیفیت تصویر فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

تکنولوژی Micro LED، با قابلیت ارائه رنگ و نور بدون نیاز به نور پس‌زمینه یا فیلتر رنگ، کیفیت تصویر برتری را فراهم می‌کند. طراحی بدون قاب این تلویزیون باعث می‌شود تجربه تماشای تلویزیون در هر محیطی به یک تجربه فریبنده تبدیل شود.

تهوان هوانگ؛ معاون سامسونگ الکترونیک کره، اظهار داشت: “با شروع تولید مدل 89 اینچی، ما قصد داریم خط تولید Micro LED را به اندازه‌های 76، 101 و 114 اینچ گسترش دهیم. این کار به ما کمک می‌کند تا تنوع بیشتری در گزینه‌های تلویزیون اولترا پریمیوم به مشتریان ارائه دهیم و با حفظ پیشتازی در فناوری نمایشگر نسل بعدی، بازار را هدایت کنیم.”

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره تلویزیون جدید Samsung Micro LED را در وب‌سایت سامسونگ مشاهده کنید. قیمت خرده فروشی این تلویزیون حدود 130 میلیون وون است که اگر به دلار تبدیلش کنیم، حدود 101,000 دلار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟