تلویزیون 98 اینچی 4K ارزان قیمت تی سی ال معرفی شد
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 98 اینچی 4K ارزان قیمت تی سی ال معرفی شد

شرکت تی سی ال از تلویزیون 98 اینچی 4K مقرون به صرفه خود رونمایی کرد.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شرکت تی سی ال از تلویزیون 98 اینچی 4K ارزان قیمت و مقرون به صرفه خود رونمایی کرد. این تلویزیون ضمن دارا بودن سایز بزرگ، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. معمولا مدل های غول پیکر نرخ بسیار بالایی دارند اما تی سی ال برخلاف دیگر تولیدکننده ها، تلاش کرده تا جای ممکن، قیمت این محصول خود را پایین بیاورد.

این تلویزیون در سری جدید مدل های 4K تی سی ال قرار می گیرد و به لطف صفحه نمایشگر 3840*2160  پیکسلی از رزولوشن بالایی برخوردار است. این تلویزیون از HDR پشتیبانی می کند و در نتیجه کنتراست و کیفیت رنگ بسیار بالایی را ارائه می کند.

این شرکت چینی از نظر ظاهری نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته و سبک مدرن را برای طراحی این تلویزیون انتخاب کرده است. قاب باریک و طراحی مدرن در نگاه نخست جلب توجه می کند و علاقه مندان می توانند این تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنند و یا حتی آن را روی زمین قرار دهند.

تلویزیون 98 اینچی 4K ارزان قیمت تی سی ال به چندین پورت HDMI برای اتصال راحت به ابزارهای مختلف مانند ساندبارها، سیستم های پخش ویدیویی و کنسول های بازی مجهز شده است. از دیگر امکانات این مدل می توان به دالبی اتموس، گوگل تی وی، دالبی ویژن، پنل ال سی دی 100/120Hو رفرش ریت متغییر 140 هرتز اشاره کرد.

شرکت تی سی ال به عرضه تلویزیون های با کیفیت و ارزان قیمت شهرت دارد و نسخه 98 اینچی این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. هدف از ارائه این مدل غول پیکر، تجربه سینمای واقعی در محیط خانه است.

کمتر شرکتی پیدا می شود که تلویزیونی در این سایز و مجهز به فناوری های پیشرفته با قیمت ارزان ارائه کند. این تلویزیون با عدد P745 شناخته می شود و انتظار می رود که در ابتدا با قیمت 2,800 یورو (3100 دلار) وارد بازار شود.در حالی که تلویزیون 98 اینچی کیولد سامسونگ با بهایی حدود 7,999.99 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟