اخبار لوازم خانگی

انبار لوازم خانگی قاچاق در شرق مشهد کشف شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار واقع در شرق مشهد کشف و ضبط شد.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار واقع در شرق مشهد کشف و ضبط شد.

بخشعلی بیاتی معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این میزان لوازم خانگی قاچاق طی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه‌ای واقع در شرق مشهد، در اقدامی مشترک با دستگاه‌های نظارتی کشف شده است.

او افزود: از ۲۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق، ۱۱ دستگاه یخچال، ۱۳ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل شد و پرونده آن برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از مردم خواست، در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟