فراخوانی مانیتورهای کودک فیلیپس به دلیل نقص باتری
اخبار لوازم خانگی

فراخوانی مانیتورهای کودک فیلیپس به دلیل نقص باتری

کمیسیون امنیت محصولات مصرفی آمریکا برای مانیتورهای کودک دیجیتالی Avent فیلیپس به دلیل نقص فنی باتری فراخوان داد.

یاسمن داودیان | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمیسیون امنیت محصولات مصرفی آمریکا برای مانیتورهای کودک دیجیتالی Avent فیلیپس به دلیل نقص فنی باتری فراخوان داد.

براساس اطلاعات منتشر شده، باتری یون لیتیومی مانیتور های کودک در حین شارژ شدن، بیش از اندازه داغ می شود. این ابزار به کمک یک دوربین کار می کند که در نزدیکی نوزاد قرار می گیرد و مانیتورهای کنترل والدین به رنگ سفید و در سایز 3.5 اینچی با صفحه نمایش رنگی است.

مدل های تولیدی از مارس 2016 تا دسامبر 2019 دچار مشکل شده اند که با عنوان های SCD630 و SCD843 شناخته می شوند. شماره و نام مدل در انتهای کیت والدین درج شده است که با قیمتی حدود 120 تا 200 دلار به فروش می رسند.

این فراخوان پس از 23 گزارش با موضوع داغ شدن بیش از حد مانیتورهای کودک در اروپا که منجر به مصدومیت 7 نفر شد، صادر و در پی آن منتشر شد. البته تاکنون گزارشی مبنی بر آسیب و یا صدمات این چنینی در آمریکا منتشر نشده در حالی که 12 هزار 850 عدد از این دستگاه شامل این فراخوانی می شود.

مصرف کنندگان باید استفاده از مانیتورهای کودک این شرکت را متوقف کرده و بعد از تماس با نمایندگی های  Philips Avent، برای تعویض رایگان اقدام کنند.

والدین در طول زندگی به لحظاتی نیاز دارند که به دور از نوزاد به کارهای شخصی خود رسیدگی کنند. اما گذراندن این لحظات بدون نظارت بر نوزاد امری همراه با خطر خواهد بود. دوربین های کودک پاسخ درستی برای کاهش این خطر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟