نمایشگاه لوازم خانگی

از نمایشگاه ایفا 2023 چه انتظاراتی داریم؟

نمایشگاه ایفا برلین یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری و لوازم خانگی تلقی می شود که زمان زیادی تا آغاز آن باقی نمانده است.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا برلین یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری و لوازم خانگی تلقی می شود که زمان زیادی تا آغاز آن باقی نمانده و ال کا ایران همراه شما خواهد بود تا آخرین اخبار نمایشگاه ایفا 2023 را پوشش دهد.

نمایشگاه ایفا ( IFA ) یا Internationale Funkausstellung Berlin بزرگترین رویداد فناوری اروپا به شمار می رود. این رویداد هرساله در اوایل سپتامبر برگزار می شود و شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس و … دیدترین دستاورهای های خود را به نمایش می گذارند.

در نمایشگاه IFA 2023 چه محصولاتی رونمایی می شود؟

 

این رویداد برای نخستین بار در سال 1924 برگزار شد و ایفا 2023 از یک الی 5 سپتامبر (10 الی 14 شهریور 1402) میزبان علاقه مندان از سراسر دنیا است. البته “پرس دی” از 30 الی 31 آگوست (8 و 9 شهریورماه) آغاز می شود.

نمایشگاه امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود و قرار است امسال علاقه مندان به دنیای فناوری شاهد 99 امین نمایشگاه ایفا باشند. پیش بینی می شود که رویداد امسال در مقایسه با سال گذشته، با استقبال بالای شرکت های حوزه تکنولوژی و بازدیدکنندگان همراه شود.

سامسونگ

از نمایشگاه ایفا 2023 چه انتظاراتی داریم؟

کنفرانس خبری: 31 آگوست 2023 ( 9 شهریور 2023)  ساعت 11 صبح

سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی زد فولد 5 و فیلپ5 و همچنین تبلت های گلکسی تب S9 را رونمایی می کرد و به همین دلیل به نظر می رسد که شاهد مدل جدیدی از گوشی های شرکت نباشیم. این غول کره ای در سال گذشته مانیتور گیمینگ اولد اودیسه G8  را به نمایش گذاشت و انتظار می رود امسال بیشتر اخبار به مانیتور و تلویزیون های سامسونگ اختصاص یابد.

ال جی

ال جی در نمایشگاه ایفا همواره حضور پررنگی دارد و ایفا 2023 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت کره ای در حال حاضر تمرکز بالایی بر روی فناوری های پایدار دارد اما هنوز مشخص نیست که چه محصولاتی در این رویداد حاضر می شود. این برند در سال گذشته تلویزیون G2 Evo اولد 97 اینچی خود را رونمایی کرد و به نظر می رسد امسال نیز فناوری هایی جدیدی را به نمایش بگذارد. ال جی در بخش خانه هوشمند نیز فعالیت گسترده ای دارد و حضور یخچال مودآپ ال جی با قابلیت تغییر رنگ و دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر دور از انتظار نیست.

سونی

کنفرانس خبری: 31 آگوست 2023 ( 9 شهریور 2023)  ساعت 3 بعدازظهر

اطلاعات زیادی از محصولات این سونی در ایفا 2023 موجود نیست. این رشکت در سال گذشته گوشی پرچمدار Xperia 5 IV رونمایی کرد و به نظر می رسد امسال با عنوان Xperia 5 V ظاهر شود.

توشیبا

توشیبا تنها تولید کننده تلویزیون نخواهد بود که در ایفا امسال از محصولات جدید خود رونمایی می کند اما در لیست معدود شرکت هایی قرار می گیرد که تلویزیون هایی مقرون به صرفه و ارزان قیمت معرفی می کند. این شرکت در سال گذشته نخستین تلویزیون 65 اینچی کوانتوم دات را با قیمت تنها 55 پوند معرفی کرد.

ایسوس

ایسوس همواره با ارائه لپ تاپ های ویژه و خاص در ایفا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. این رشکت در سال گذشته لپ تاپ تاشو Zenbook 17 Fold را رونمایی کرد و انتظار می رود در رویداد امسال نیز با ل تاپ های تاشو ظاهر شود.

لنوو

عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1 و نیز لپ تاپ ThinkPad X1 Fold با صفحه نمایشگر 16 اینچی تاشو در IFA 2022 رونمایی شد و می توان انتظار داشت که در رویداد امسال شاهد فناوری های جدیدی از این برند باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟