گروه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران قرار است به زودی از جاروبرقی تولیپس پلاس خود با عنوان VC-A630 R  رونمایی و روانه بازار لوازم خانگی ایران کند.
معرفی لوازم خانگی

جاروبرقی جدید تولیپس به زودی عرضه می شود

جاروبرقی تولیپس پلاس با عنوان VC-A630 R به زودی معرفی می شود.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  گروه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران قرار است به زودی از جاروبرقی تولیپس پلاس خود با عنوان VC-A630 R  رونمایی و روانه بازار لوازم خانگی ایران کند.

جاروبرقی مدل VC-A630 R تولیپس ظاهری شبیه به مدل های شرکت بوش دارد و رنگ غالب آن، طوسی و قرمز است. در مرکز این جاروبرقی، لوگوی تولیپس پلاس حک شده و دارای لولکه کنفی قرمز و طوسی است.

این محصول تازه وارد بوش از نوع کیسه دار بوده و  با توان مصرفی 2400 وات به فروش می رسد که در نتیجه در لیست مدل های پرقدرت بازار قرار می گیرد. از طرفی امکان تعویض کیسه آن نیز وجود دارد.

اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات و قیمت جاروبرقی مدل VC-A630 R تولیپس پلاس منتشر نشده و تنها با توجه به تصویر منتشر شده می توان به برخی از ویژگی های آن پی برد.

برند تولیپس تا به امروز 7 مدل جاروبرقی روانه بازار کرده است که به دو دسته کیسه دار و بدون کیسه تقسیم بندی می شود. تنوع محصولات این شرکت بالا بوده و دست مشتری برای انتخاب باز است. به طور کلی می توان گفت تولیپس در بخش لوازم خانگی کوچک حرف های زیادی برای گفتن دارد و تنوع تولیدات آن در این بخش بالا است. البته به تازگی این برند ایرانی به حوزه لوازم خانگی بزرگ ورود کرده و چند مدل تلویزیون نیز معرفی کرده است.

 جاروبرقی VC – 625 D تولیپس تخفیف خورد

یکی از مدل های پرفروش عرضه شده توسط تولیپس، نسخه جاروبرقی VC – 625 D است که در حال حاضر تخفیف خورده و مشتریان می توانند تنها با پرداخت 4 میلیون و 809 هزار تومان، این جاروبرقی را خریداری کنند.

برند تولیپس به مدت محدود، برخی از محصولات خود را با تخفیف 5 درصدی عرضه می کند که برای خرید می توانید به سایت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران مراجعه کنید. از طرفی با توجه به رونق فروش قسطی در بازار، شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران از امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولیپس با همکاری اسنپ پی خبر داده است.

این شرکت فضای مطلوب تری برای خرید و فروش کالاهای خود به وجود آورده است تا مشتریان بتوانند با راحتی بیشتر و پرداخت در 4 قسط، نیازهای خود را رفع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 22 شهریور 1402 در 3:26 ب.ظ

    تولیپس بمعنی لاله زار یکبرند ایرانی متعلق به شرکت ناسیونال ایران است که در سال 1351توسط برادران فرد قاسمی بنیانگذاران شرکت کوفرد که در زمینه تولید تلوزیون های ناسیونال در ایران در سالهای 1343 تا 1364 فعالیت می کرد در رقابت با شرکت پارس توشیبا (پارس خزر فعای ) که در سال 1347 تاسیس و توانسنه بود در مدتی کوتاه بیش از 50 درصد بازار لوازم خانگی کوچک و اشپزخانه ایران را تصاحب کند در استان اصفهان تاسیس شد و تا سال 1397 به تولید انواع لوازم خانگی و اشپزخانه با برند ناسیونال و از سال 1362 با برند پاناسونیک فعالیت می کرد قیمت ارزانتر و کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوب باعث شد تولیدات این شرکت در رقابت با محصولات وارداتی پاناسونیک سربلند درآیئ بعد از ان مدتی این شرکت به واردات محصولات برند مدیا ساخت چین پرداخت و بعد از ان به تولید انواع لوازم خانگی کوچک و اشپزخانه با برند تولیپس پرداخت سپس وارد عرصه تولید تلوزیون شد تا جای خالی تلوزیونهای تولیدی در شرکت کوفرد که برادر بزرگتر شرکت ناسیونال ایران محسوب و سالها به تولید تلوزیونهای ناسیونال و پاناسونیک و سیمین و کوفرد و رادیو پخش های اتومبیل کوفرد ( به سفارش ایران خودرو ) می پرداخت را پر کند و در اینده نزدیک محصولات جدید با برند سوزوکی نیز درسبد محصولات این شرکت قرار می گیرد هر چند بخش عمده قطعات محصولا ت تولیپس وارداتی است ااما بیش از نیم قرن سابقه تولید و خدمات پس از فروش عالی پشتوانه خوبی برای مصرف کننده خواهد بود