تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی در لیست جالب ترین گجت های ایفا 2023
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی در لیست جالب ترین گجت های ایفا 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  اگر شما در کنار سفر به تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی علاقه دارید، ...

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  اگر شما در کنار سفر به تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی علاقه دارید، دیگر نیاز نیست تا صفحه نمایشگرهای کوچک گوشی های هوشمند، برنامه مورد علاقه خود را ببینید. تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی این مشکل را برطرف کرده و به راحتی می توانید آن را در سفر و کمپ های خود ببرید و در جنگل، فیلم یا برنامه مورد علاقه خود را در کنار خانواده و یا دوستان تماشا کنید.

تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی در نمایشگاه ایفا 2023 حضور دارد و به عنوان یکی از گجت های جالب روز نخست این رویداد معرفی شد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع لمسی و ال ای دی بوده و امکان حمل آسان آن برای تمامی افراد وجود دارد.

تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی در لیست جالب ترین گجت های ایفا 2023

ال جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرده که علاقه مندان می توانند با پرداخت 1000 دلار، این تلویزیون را پیش خرید کرده و در ماه جاری تحویل بگیرند.جالب است بدانید این تلویزیون ال ای دی در داخل یک چمدان بسیار شیک بسته می شوند و به راحتی می توان آن را حمل کرد و در صندوق ماشین قرار داد.

تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی دارای صفحه نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 1080p بوده که بر روی یک پایه چرخان قرار می گیرد و امکان بالاتر آوردن صفحه نمایشگر مانند مانیتور وجود دارد.

براساس اعلام این شرکت کره ای، بلندگوی های 20 واتی با چرخش صفحه نمایشگر سازگاری دارند و صدای فراگیر دالبی اتموس را ارائه می کنند. فضایی برای قرار دادن لوازم جانبی از جمله باتری در داخل چمدان در نظر گرفته شده است که در هر بار شارژ می توان به مدت سه ساعت، تلویزیون تماشا کرد.

این محصول ال جی دارای ورودی HDMI بوده و در نتیجه می توان آن را به کنسول های بازی متصل کرد.از طرفی با پشتیبانی از اپل ایرپلی، نتفلیکس، مکس، دیزنی پلاس، پرایم ویدیو و… به انواع محتوا دسترسی دارید.

بازدیدکنندگان می‌توانند تا پنجم سپتامبر از دهکده پایدار ال‌جی (سالن 18، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023 بازدید کرده و با دستاوردهای های جدید این شرکت آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟