اخبار لوازم خانگی

ویدئوی کمپین جدید سامسونگ با حضور سون هیونگ‌مین منتشر شد

سامسونگ الکترونیکس ویدیوی جدیدی را با حضور ستاره فوتبال جهان «سون هیونگ مین» در ارتباط با پلتفرم SmartThings خود منتشر کرد

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سامسونگ الکترونیکس ویدیوی جدیدی را با حضور ستاره فوتبال جهان «سون هیونگ مین» در ارتباط با پلتفرم SmartThings خود منتشر کرد

این ویدئو که « SmartThingsروزمره با سون» نام دارد، تجربه‌ شخصی‌سازی شده سون را در استفاده از دستگاه‌های متنوع سازگار با سرویس SmartThings سامسونگ نشان می‌دهد.

سون هیونگ مین که از رویداد Unpacked در جولای 2023 سفیر برند گلکسی شده، در کمپین جدید SmartThings با سامسونگ همکاری می‌کند. با توجه به جنبه‌های شخصیتی سون، این کمپین به‌طور خاص بر مباحث مربوط به سرگرمی، سلامتی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی تمرکز دارد که همگی زمینه‌های مورد علاقه مصرف‌کنندگان در سراسر جهان هم هستند. ویدیوی تهیه شده، سون را در یک سبک زندگی روزانه ارتقایافته به کمک فناوری نشان می‌دهد و قرار است از طریق کانال‌های اجتماعی جهانی سامسونگ منتشر شود. تمامی دستگاه‌های موجود در ویدیو به‌طور یکپارچه در اکوسیستم SmartThings به هم متصل هستند. البته این محصولات تنها محدود به لوازم خانگی معمولی مانند تلویزیون، سیستم‌های تهویه مطبوع و یخچال نیست و مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیگر از جمله اسپیکرها و چراغ‌ها را نیز شامل می‌شود.

صرفه‌جویی روزانه در مصرف انرژی به لطف سرویس‌های SmartThings

صرفه‌جویی در مصرف انرژی، درون مایه اصلی ویدیوی کمپین سامسونگ است که از طریق ویژگی‌های کلیدی برنامه SmartThings، مانند SmartThings Energy و SmartThings Routines به نمایش گذاشته می‌شود.

قابلیت SmartThings Energy امکان نظارت لحظه‌ای بر مصرف انرژی را برای دستگاه‌های مختلفی از جمله: سیستم‌های تهویه مطبوع، یخچال، ماشین لباسشویی و تلویزیون فراهم کرده است. به این صورت که حالت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy) را قبل از رسیدن به سطح معینی از مصرف، فعال می‌کند تا به‌طور موثری هزینه‌های برق را کاهش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟