اخبار لوازم خانگی

با اپلیکیشن Samsung Food بیشتر آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تجربه آشپزی در آشپزخانه بسیار ارزشمند و لذت‌بخش است. اما نکات و موارد بسیاری نیز ...

یاسمن داودیان | 8 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تجربه آشپزی در آشپزخانه بسیار ارزشمند و لذت‌بخش است. اما نکات و موارد بسیاری نیز وجود دارد که برای دست یافتن به این تجربه ارزشمند باید به آن توجه کرد. نکاتی که شامل دستورالعمل‌های متنوع و زیادی می‌شود که ممکن است باعث گمراهی آشپزهای تازه‌کار را فراهم کند، شما چطور با این موارد کنار می‌آیید؟ چگونه چیزهایی را که در کابینت و یخچال وجود دارد را مدیریت می‌کنید؟ یا اصلا هنگام تهیه یک غذای کاملا جدید از کجا شروع می‌کنید؟ اگر از یافتن پاسخ این سوال‌ها خسته شده‌اید، شرکت سامسونگ به شما اپلیکیشن Samsung Food را معرفی می‌کند.

شرکت سامسونگ هفته گذشته به طور رسمی، اپلیکیشن Samsung Food را با امکان پشتیبانی از هشت زبان زنده در دسترس کاربران 104 کشور جهان قرار داد.

Samsung Food یک پلتفرم مدیریت غذای جامع و مبتنی بر هوش مصنوعی است که به سرآشپزهای کنجکاو خانگی در هر قدم، از لیست خرید گرفته تا میز شام کمک می‌کند. این اپلیکیشن دارای 160 هزار دستورغذای متنوع است و هر آنچه برای آشپزی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید دستور‌العمل‌های ویژه خود را کشف، ذخیره و شخصی‌سازی کنید. بنابر این فرقی نمی‌کند که شما فردی پر اشتها باشد یا یک وگان ماجراجو و یا حتی یک آشپز تازه‌کار، با Samsung Food به اپلیکیشنی دسترسی داید که هر سبکی از زندگی را راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2023 برلین از نزدیک با دموی خدمات جدید سامسونگ در غرفه این شرکت آشنا می‌شوند و به‌طور مستقیم امکاناتی که Samsung Food برای پخت‌و‌پز در خانه ارائه می‌دهد را تجربه می‌کنند.

Samsung Food برای هر ذائقه و سبکی پیشنهاد دارد

ترجیحات غذایی ما بخش بزرگی از نحوه زندگی ما را تشکیل داده و جنبه‌هایی از شخصیت ما را به سایرین نشان می‌دهد. در این بخش Samsung Food یک قسمت ویژه و شخصی‌سازی شده در اختیار هر کاربر قرار می‌دهد. هر کاربری براساس ذائقه و سبک غذایی مخصوص خود به دستور غذایی منحصربه‌فردی دسترسی دارد.

با استفاده از عملکرد شخصی‌سازی دستور غذای Samsung Food، به طور خودکار دستور‌العمل‌ها تنظیم می‌شود. بنابراین اگر یک فرد وگان باشید دستور‌العمل‌ها به طور خودکار بر اساس نسخه‌های مخصوص گیاهخواری پیشنهاد می‌شود؛ این عملکرد می‌تواند حتی برنامه غذایی را با مواد جایگزین اما همان فواید و خواص نیز پیشنهاد دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟