اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 85 اینچی گیمینگ Vidda S85 هایسنس رونمایی شد

گروه چینی هایسنس از تلویزیون 85 اینچی گیمینگ Vidda S85 رونمایی کرد.

نفیسه رحیمی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس از تلویزیون 85 اینچی گیمینگ Vidda S85 رونمایی کرد و علاقه مندان می توانند این مدل را با قیمت 742 دلار سفارش دهند.

تلویزیون Vidda S85 هایسنس یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین تلویزیون های گیمنیگ در جهان است که از بدنه فلزی و طراحی ساده و ظریف بهره برده است. از دیگر قابلیت های قابل توجه این محصول چینی می توان به صفحه نمایشگر 85 اینچی 4K با نرخ تازه سازی 120Hz MEMC و پشتیبانی از HDR اشاره کرد.

این محصول تازه وارد با طیف رنگی بسیار گسترده ارائه می شود و 96 درصد از گستره رنگی DCI-P3 و نیز 1.07 میلیارد ترکیب رنگی را پوشش می دهد. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این تلویزیون به یک مدل ایده آل برای گیمرها تبدیل شود.

مدل Vidda S85 به یک پردازنده 4 هسته ای A55 مجهز شده و دارای 3GB رم و 64 گیگابایت حافظه فلش است. این تلویزیون دسترسی به بازی های آنلاین را نیز راحت تر کرده و به لطف پشتیبانی از وای فای دوبانده به سرعت می توان به اینترنت وصل شد و از انجام بازی های آنلاین نهایت لذت را برد.

تلویزیون 85 اینچی گیمینگ Vidda S85 هایسنس رونمایی شد

هایسنس فکر همه را جا کرده و این مدل را به سیستم صوتی 2.1 کاناله مجهز کرده که با اسپیکرهای 2x18W و نیز یک ساب ووفر 25W تقویت شده است. که قرار دادن صدای پانورامیک دالبی اتمسف وضوح و عمق صدا را تضمین می کند.

قابلیت های این مدل به این جا ختم نمی شود و به تجهیز آن به موتور با کیفیت محافظت از چشم TÜV و فناوری نورآبی کم باعث شده تا آسیب های احتمالی به چشم در هنگام مشاهده مانیتور کاهش پیدا کند. این تلویزیون هوشمند بوده و امکان کنترل آن با فرمان های صوتی فراهم شده است. از طرفی به راحتی می توان اطلاعات مربوط به گوشی های هوشمند، تبلت و کامپیوتر را بر روی آن نمایش داد.

هایسنس و برند زیر مجموعه آن یعنی ویدا در آگوست 2023 موفق شد تا با عبور از شیائومی و فروش بیش از 600 هزار دستگاه تلویزیون، در جایگاه نخست بازار تلویزیون چین قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟