اخبار لوازم خانگی

حضور کلور در نمایشگاه لوازم خانگی و صوتی و تصویری شیراز

کلور از حضور خود در نمایشگاه لوازم خانگی و صوتی و تصویری شیراز خبر داد.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و صوتی تصویری شیراز از امروز سه شنبه 28 شهریور ماه 1402 آغاز به کار کرد و تا روز جمعه 31 شهریور ادامه دارد. کلور یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در این رویداد شرکت کرده و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد.

این نمایشگاه یکی از رویدادهای بزرگ صنعت لوازم خانگی استان فارس و البته کشور است که برندهای زیادی از جمله کلور در آن حضور دارند و علاقه می توانند از نزدیک تولیدات و محصولات بخش خانگی را مورد بررسی قرار دهند.

کلور یک برند تولیدکننده ی لوازم خانگی و به ویژه یخچال فریزر است که تمام تمرکز خود را به کار گرفته تا محصولاتی هوشمند و با طراحی آینده نگرانه روانه بازار کند. در واقع می توان گفت که کلور از معدود برندهایی ایرانی است که تولیدات خود را با امکانات هوشمند ارائه می کند.

برگزاری نمایشگاه های متعدد در حوزه لوازم خانگی می تواند به معرفی هر چه بهتر و بیشتر تولیدکنندگان داخلی، کسب درآمدهای ارزی بیشتر، توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین توسعه بازار داخلی صنعت لوازم خانگی کمک کند.

تمامی علاقه‌مندان و عموم مردم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه‌ تا روز جمعه 31 شهریور ماه همه روزه از ساعت 17 تا 22 به محل دایمی نمایشگاه‌های بین الملی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟