اخبار لوازم خانگی

راه اندازی خط تولید حادثه دیده لوازم خانگی در مشهد

خط تولید کارخانه لوازم خانگی در مشهد که به‌دلیل آتش‌سوزی، دچار خسارت شده بود؛ با حضور معاون وزیر صمت، به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  آقای محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به واقعه آتش سوزی کارخانه تولید لوازم خانگی که در ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، گفت: با همت مجدد مالک کارخانه و برنامه‌ریزی منسجم، بعد از حدود پنج ماه بازسازی شد و کارگران مشغول به کار شدند.

وی افزود: با وجود اینکه بیمه، تاخیر‌هایی در پرداخت خسارت داشت و هنوز به نیمه دوم سال نرسیده، چراغ کارخانه دوباره روشن شد و اشتغال و تولید به آن بازگشت.

برادران از خرید ماشین‌آلات و خطوط تولیدی جدید برای این کارخانه خبر داد و تصریح کرد:در آینده نزدیک با محصولات کیفی‌تر فعالیت خود را ادامه خواهد داد تا به سطحی از صادرات کالا دست یابد.

آقای امیررضا رجبی مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان برای حل مشکلات این کارخانه تلاش کردند، گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای حل مشکلات این کارخانه مصوبه‌ای داشت که در این راستا بخشی از استمهال بدهی‌های این کارخانه توسط بانک‌ها متوقف و همچنین واردات ۵۶۷ یورو ماشین‌آلات برای این کارخانه تایید شده است ضمن اینکه با پیگیری‌های انجام گرفته، آهن آلات مورد نیاز این کارخانه نیز خارج از بورس تامین خواهد شد.

وی افزود: زمینی در شهرک صنعتی رضوی برای اجرای طرح توسعه واحد صنعتی این کارخانه اختصاص یافته است، مشکلات مربوط به شهرداری برای بازسازی محل فعلی کارخانه رفع و بازسازی از چند ماه قبل آغاز شد و امروز شاهد افتتاح آزمایشی خط تولید این کارخانه هستیم./خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟