اخبار لوازم خانگی

کاهش قیمت لوازم خانگی به دلیل کسادی بازار

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: بیشتر فروشندگان لوازم خانگی کالاهای خود را زیر قیمت به فروش می‌رسانند.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: اکنون لوازم خانگی در مشهد نه تنها هیچ افزایش قیمتی ندارند، بلکه بیشتر فروشندگان کالاهای خود را زیر قیمت به فروش می‌رسانند.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: لوازم خانگی در چند ماه اخیر تغییر قیمت نداشته است، اما به علت کسادی بازار، کسبه درصد سود مجاز خود را کاهش داده و کمتر از قیمت قانونی عرضه می‌کنند، عدم قدرت خرید مردم، بدهی و «پاس کردن» چک‌های واحد‌های صنفی در بازار از دیگر عوامل کاهش قیمت لوازم خانگی است.

او افزود: در حوزه مصالح ساختمانی نیز با توجه به کاهش ساخت و ساز و نیز کاهشی شدن قدرت خرید عموم مردم، کاهش قیمت مشهود است و حتی به علت بدهکار بودن واحد‌های صنفی زیر قیمت مصوب خرید و فروش می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی ادامه داد: نرخ نوشت افزار نسبت به ابتدای سال کاهشی بوده، ولی نسبت به شهریور سال قبل بین ۱۰ الی ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است و با توجه به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا احتمالا شاهد کاهش قیمت بیشتری در این حوزه باشیم./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟