اخبار لوازم خانگی

تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید به فکر سود کوتاه مدت باشند

نماینده مردم نهاوند گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید به فکر سود کوتاه مدت و سوءاستفاده از محدودیت واردات نباشند.

میثم نجفی | 7 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه محدودیت واردات منجر به ضرر مصرف‌کننده واقعی نشود، گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید به فکر سود کوتاه مدت و سوءاستفاده از محدودیت واردات نباشند در غیر این صورت گرفتار مشکلات صنعت خودروسازی می‌شویم.

علیرضا شهبازی درباره وضعیت لوازم خانگی، گفت: با وجود اینکه تمام مسئولان بر ضرورت ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های سربار تولیدات داخلی تاکید دارند اما برخی واحدهای تولیدی نسبت به این دو نکته بی‌اهمیت هستند و همین وضعیت موجب شده که مردم از کیفیت و قیمت محصولات تولیدی آن‌ها ناراضی باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر اقشار کم درآمد در تامین جهیزیه با مشکل روبه رو هستند، ادامه داد: وزارت صمت باید با افزایش نظارت‌ها بستر ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید و به تبع آن قیمت لوازم خانگی را فراهم کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اضافه کرد: هدف تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید کوتاه مدت و محدود باشد بلکه این افراد باید به دنبال ورود به بازارهای جهانی باشند که شرط تحقق این مهم توانایی رقابت با همتایان خارجی است.

وی ضمن تاکید بر تولید داخل و حداکثرسازی تولید و افزایش عرضه، افزود: باید با تشدید رصد دستگاه‌های نظارتی به‌گونه‌ای عمل شود که محدودیت واردات و حمایت از تولید داخل منجر به ضرر مصرف‌کننده واقعی، افزایش بی‌رویه قیمت و سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان نشود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی شرایط فعلی را فرصتی برای ارتقای کیفیت بدانند، تصریح کرد: تولیدکنندگان این حوزه نباید به فکر سود کوتاه مدت و سوءاستفاده از محدودیت واردات نباشند در غیر این صورت گرفتار مشکلات صنعت خودروسازی می‌شویم/خانه ملت

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟