فناوری

نمایشگر کریستال مایع منحنی ال جی رونمایی شد

 صفحه نمایشگر کریستال مایع منحنی ال جی با عنوان 34WR50QC-B رونمایی شد.

نفیسه رحیمی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صفحه نمایشگر کریستال مایع منحنی ال جی با عنوان 34WR50QC-B رونمایی شد و قرار است در سایز 34 اینچ و با قیمت 429 دلار از 27 سپتامبر (5شهریور 1402) روانه بازار شود.

نمایشگر 34 اینچی 34WR50QC-B ال جی از قابلیت های زیادی بهره برده و به لطف +Super Resolution دارای کیفیت تصویر بالایی است و حتی می تواند تصاویر رزولوشن پایین دی وی دی و منابع فول اچ دی را ارتقا دهد. از طرفی این مدل به حالت DAS مجهز شده که برای علاقه مندان به دنیای بازی قابل توجه است و می تواند مشکلات مربوط به لگ بازی های کامپیوتری را برطرف کند.

نمایشگر کریستال مایع منحنی ال جی رونمایی شد

یکی دیگر از قابلیت های که می تواند برای علاقه مندان به دنیای گیمینگ جالب توجه باشد، وجود Black Stabilizer در این مانیتور است. با فعال کردن Black Stabilizer، رنگ مشکی تثبیت و بهینه‌سازی شده تا جزئیات بی‌ نظیری در صحنه‌ های تاریک نمایش داده شود. ال جی از تکنولوژی Synchronization نیز بهره برده که با  AMD FreeSync سازگاری دارد و مشکلات مربوط به پارگی تصویر (screen tearing) را حل می کند.

پارگی تصویر موجب می‌شود تا خطوط صاف اجسام روی تصویر با کمی انحراف به نمایش دربیایند. ال جی برای پیشگیری از رخ دادن چنین مشکلی از تکنولوژی Synchronization استفاده کرده است.

براساس آنچه که در بخش مشخصات  صفحه نمایشگر کریستال مایع منحنی ال جی منتشر شده است، پنل این مانیتور از نوع VA بوده و نرخ تازه سازی آن برابر با 100Hz است. نسبت کنتراست  3,000:1، پشتیبانی 99% فضای رنگی sRGB و 16.77 میلیون رنگ باعث شده تا این محصول ال جی برای کسانی که با فیلم و عکس سر و کار دارند، ایده آل باشد.

مانیتور 34WR50QC-B با دو پورت  HDMI، دیسپلی پورت و خروجی هدفون ارائه می شود اما خبری از اسپیکرهای داخلی نیست. این محصول ال جی منحنی بوده و به ترتیب در ابعاد 809 223 و 483 (عرض، طول و ارتفاع) میلی متر و وزن 5.9 کیلوگرم موجود است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟