نمایشگاه لوازم خانگی

نمایش محصولات جدید کلور در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

کلور با جدیدترین محصولات خود در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران حاضر می شود.

یاسمن داودیان | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز تا آغاز بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران باقی نمانده و اکثر تولید کنندگان لوازم خانگی مانند کلور برای شرکت در این رویداد و رونمایی از جدیدترین محصولات خود آماده می شوند.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از روز چهارشنبه 3 آبان آغاز به کار  می کند و تا روز شنبه 6 آبان ماه 1402 ادامه دارد. برند ایرانی کلور با جدیدترین محصولات خود در این رویداد حاضر می شود و به نظر می رسد شاهد فناوری های مدرن و هوشمندی از این شرکت باشیم.

مطمئنا بسیاری از افراد با یخچال فریزرهای کلور آشنایی دارند اما با مشاهده و بررسی از نزدیک محصولات در نمایشگاه می توانند راحت تر برای خرید تصمیم گیری کنند.از سوی دیگر نمایشگاه ها شرایطی فراهم می آورد تا بازدیدکنندگان یک تعامل بسیار عمیق با محصول ایجاد کنند.

کلور در سال گذشته بر روی ارائه فناوری های هوشمند در تولیدات خود تمرکز داشت و انتظار می رود که امسال نیز به دنبال توسعه محصولات هوشمند خود باشد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 3 الی 6 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟