نمایشگاه لوازم خانگی

حضور لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران/از مسابقه عکس مکس چه می دانید؟

لومکس قرار است در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران ضمن معرفی محصولات جدید خود، مسابقه عکاسی برگزار کند.

نهال وحیدی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از روز چهارشنبه 3 آبان آغاز به کار می کند و لومکس قرار است در این رویداد ضمن معرفی محصولات جدید خود، مسابقه عکاسی برگزار کند.

لومکس یکی از برندهای شناخته شده در حوزه اسپیکر و لوازم صوتی و تصویری است که هر ساله در این رویداد شرکت می کند و علاوه بر معرفی اخرین دستاوردهای خود، برنامه های ویژه ای در نظر دارد. خواننده مطرح کشور محمد زندوکیلی از غرفه لومکس در سال گذشته بازدید کرد و امسال با برگزاری مسابقه ای با عنوان ” عکس مکس” قرار است جوایزی را اهدا کند.

مسابقه عکس مکس لومکس

برای شرکت در مسابقه “عکس مکس” لومکس کافی است موزیک عکس مکس را از کانال این شرکت دانلود کنید و با آن دابسمش بسازید. سپس تصاویر دابسمش خود را می توانید با روش های مختلف ارسال کرده و از بین 10 ویدیو برتر مسابقه برگزار می شود.

برند لومکس تنوع بالایی از اسپیکر را در سال جاری روانه بازار کرد که به نظر می رسد شاهد مدل های جدیدی نیز از این شرکت در نمایشگاه لوازم خانگی تهران باشیم. البته این برند تنها در بخش لوازم صوتی و تصویری فعالیت نمی کند و در بخش لوازم خانگی، محصولاتی مانند ساندویچ ساز، جاروبرقی و … عرضه کرده است.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از 3 الی 6 آبان 1402 میزبان علاقه مندان است و لومکس نیز در سالن خلیج فارس 44/2 این رویداد حضور دارد و قرار است جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟