نمایشگاه لوازم خانگی

راه اندازی سامانه اشتغال زایی صنایع لوازم خانگی / از آهام جاب چه می دانید؟/ویدیو

سامانه اشتغال زایی صنایع لوازم خانگی یا آهام جاب با همکاری جهاد دانشگاهی راه اندازی شد.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با همکاری جهاد دانشگاهی از راه اندازی یک سامانه جستجوی شغل برای ارتباط بهتر بین کارجویان و کارفرمایان خبر داد.

سامانه اشتغال زایی صنایع لوازم خانگی ویژه افرادی است که علاقه مند به حوزه صنایع لوازم خانگی بوده و یا دارای توانایی خاص در این صنعت هستند. اولین مساله و دغدغه همیشگی بازار کار موضوع اطلاعات است که این سامانه این مشکل را برطرف کرده است.

 

سامانه اشتغال زایی صنایع لوازم خانگی یا “آهام جاب” به آدرس WWW.SID.IR/AHAMIRANJOB است که از صبح امروز و با انتشار نامه ای از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی راه اندازی شده اما قرار است به طور رسمی در جریان بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران معرفی شود.

ثبت نام در سامانه جست وجوی شغل آهام جاب کاملاً رایگان است و در واقع تولید کنندگان و کارفرمایان لوازم خانگی می توانند به طور مستقیم با افراد آشنا به این حوزه و زبده ارتباط بگیرند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 3 الی 6 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟