از کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی چه می دانید؟
اخبار لوازم خانگی

از کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی چه می دانید؟

کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی با شعار "با جیب خالی خرید کن، یا بدون پیش پرداخت لوازم خانگی تو جیبته" راه اندازی شد.

نفیسه رحیمی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهر لوازم خانگی به عنوان مرجع تخصصی و یکی از بزرگترین هایپرمارکت های لوازم خانگی، کمپین های متعددی را راه اندازی کرده که از جمله می توان به کمپین بدون پیش پرداخت اشاره کرد.

جزییات کمپین بدون پیش پرداخت

از کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی چه می دانید؟

کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی با شعار “با جیب خالی خرید کن، یا بدون پیش پرداخت لوازم خانگی تو جیبته” ایجاد شده و ویژه افرادی است که خرید اقساطی با چک صیادی انجام می‌دهند.

خرید اقساطی در این روزها رایج شده و بسیاری از مشتریان به دنبال شرایط آسان برای خرید لوازم خانگی هستند، شهر لوازم خانگی در این راستا از راه اندازی کمپین بدون پیش پرداخت خبر داده که به راحتی می توان از یک سری از برندها بدون پرداخت هزینه ای در ابتدا، کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

این کمپین با هدف حمایت از مشتریان راه اندازی شده که به لطف آن تمامی اقشار جامعه می توانند در کمترین زمان ممکن لوازم خانگی مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه ای دریافت کنند.

اکثر برندها و محصولات شامل این کمپین می شوند و به طور دقیق تر می توان گفت که برای خرید محصولات برندهای تایسز، بلانتون، اسنوا، دوو، سام و کن و البته کدمدل‌های قدیمی برندهای پاکشوما، کندی، زیرووات، امرسان و جی‌پلاس نیازی به پیش پرداخت نیست.

این کمپین از تابستان امسال راه اندازی شده و به همین دلیل بخش کولر گازی را نیز شامل می شود که تمامی مدل های روتاری، ایستاده، اسکرال ها و پیستونی را پوشش می دهد.

خرید تمامی محصولات بدون پیش پرداخت ویژه بازنشستگان

بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند کلیه برندهای یخچال، ماشین لباسشویی و تلویزیون را بدون پیش پرداخت خریداری کنند. البته باید اضافه کرد که خرید اقساطی کالاها و خدمات بدون پرداخت اولیه و با اقساط ۱۲ ماهه (کسر از حقوق) امکان پذیر است.

شهر لوازم خانگی در حال حاضر یکی از بزرگترین و متنوع ترین هایپر مارکت های عرضه لوازم خانگی در کشور است که امکان خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن و حتی مراجعه به بانک ها را فراهم کرده و در کمپین جدید خود از فروش انواع لوازم خانگی بدون پیش پرداخت خبر داده است.

این هایپرمارک برای تسهیل شرایط خرید لوازم خانگی امکان انتخاب اقساط بلند مدت را نیز فراهم کرده و به عبارت دیگر تمامی قشرهای جامعه می توانند بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن لوازم خانگی خود را خریداری کنند.

برای خرید نقدی و اقساطی لوازم خانگی می توانید به شعب شهر لوازم خانگی در

  • شعبه اصلی: بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر
  • شعبه میدان حر: میدان حر، مجتمع صبا
  • شعبه ساری: مازندران، کیلومتر ۷ اتوبان ساری – قائمشهر
  • شعبه اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو

مراجعه کنید که امکان دریافت خدمات در تمامی شعب به جز شعبه اصلی ( تهرانسر) تا ساعت 12شب امکان پذیر است و برای خرید از این هایپرکت در شعبه تهرانسر می توانید تا ساعت 2 صبح اقدام کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟