اخبار لوازم خانگی

سمینار پاکشوما با هدف بررسی سیاست های فروش اقساطی برگزار شد

سمینار پاکشوما با هدف بررسی سیاست های فروش اقساطی در کیش برگزار شد.

بهنام وحیدی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سمینار پاکشوما با حضور شرکای تجاری این شرکت در کیش برگزار و در جریان این رویداد، سیاست های فروش اقساطی بررسی شد.

تمایل برای خرید اقساطی لوازم خانگی طی سال های گذشته رواج پیدا کرده و در همین راستا، پاکشوما طرح های متنوعی را ارائه کرده تا تمامی اقشار جامعه به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

براساس اعلام پاکشوما، مشتریان می توانند کالاهایی نظیر لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر و جاروبرقی را به صورت اقساطی از طریق خرید اینترنتی در سایت پاکشوما، نمایندگی های معتبر این شرکت در سراسر کشور (فروشگاه های انحصاری پاکشوما) را خریداری کنند.

این سمینار با حضور نمایندگان و مقامات این شرکت با هدف بررسی و تعیین سیاست های فروش اقساطی برگزار شد و تلاش شده تا بر روی مزیت های پاکشوما در حوزه فروش اقساطی مانند حمل مناسب کالا، کوتاه بودن زمان سفارش تا تحویل، عرضه کالای با کیفیت و ارائه شرایط متنوع تمرکز شود.

پاکشوما در جریان این رویداد اعلام کرد که رشد فروش فروشگاه‌های پاکشوما در سال 1400 نسبت به سال 1402 رشد 17 درصدی تجربه کرده و براساس اطلاعات منتشر شده، میزان فروش اقساطی در سال 1400 نسبت به سال 99، 97 درصد رشد داشته است.

برای آشنایی با شرکای تجاری فروش اقساطی پاکشوما و شرایط اقساطی این مجموعه به وب سایت رسمی گروه صنعتی پاکشوما به نشانی www.pakshoma.com مراجعه و سپس وارد منوی خرید اعتباری شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟