نمایشگاه لوازم خانگی

به تولیدکننده خوب لوازم خانگی ظلم می شود +ویدیو

مدیر عامل شرکت لوازم خانگی نیکسان در خصوص چالش های تولیدکنندگان لوازم خانگی توضیحاتی ارائه داد. 

نفیسه رحیمی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مدیر عامل شرکت لوازم خانگی نیکسان در خصوص چالش های تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: به تولید کننده خوب لوازم خانگی ظلم می شود.

سیدسعید رضوانی؛ مدیرعامل نیکسان در خصوص گلایه تولیدکنندگان از تصمیمات خلق الساعه وزارت صمت عنوان کرد: تصمیات خلق الساعه پاشنه آشیل برای صنعت لوازم خانگی است.

 

وی با بیان این که تصمیمات اخیر چالش هایی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است، گفت:  اقدامات اخیر باعث شده تا به تولید کننده خوب و موفق ظلم شود و در واقع مخالف منویات رهبر معظم انقلاب و نوعی سرکوب رشد است.

مدیرعامل نیکسان توضیح داد: براساس تصمیم سه هفته اخیر، تولیدکننده خوب و موفق کشور که روند رو به رشدی طی 6 ماه گذشته داشته و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد تولید را تجربه کرده است، دیگر حق تامین منابع ارزی ندارد و  و باید ثبت سفارش های خود را ابطال کند. در این طرح مبنای تخصیص ارز توسعه و رشد تولید نیست و معیارهایی مد نظر قرار گرفته که با هیچ منطقی همخوانی ندارد.

سیدسعید رضوانی ادامه داد:  ما کالای لوازم خانگی خود را در سامانه جامع تجارت ثبت می کنیم و برای هر کالایی که تولید می شود، شناسه دریافت کرده و تمامی سریال های  خود را رجیستری می کنیم، در نتیجه  امکان بررسی عملکرد تولید کننده و سقف ارزی از سوی وزارت صمت وجود دارد. وقتی تولیدکننده در حال رشد است و توان تولید دارد، چرا ارز دریافت نکند؟

واحد های تولیدی به دلیل تصمیمات اخیر بانک مرکزی و جلوگیری ارز ترخیص درصدی در آستانه تعطیلی هستند. وزیر صمت  برای توسعه صنعتی همکاری های خوبی داشته و امیدواریم که برای این مشکلات چاره ای بیندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟