اخبار لوازم خانگی

راه اندازی اپلیکیشن بلانتون با هدف کاهش زمان سرویس دهی به مشتری

اپلیکیشن جدید بلانتون زمان سرویس دهی به مشتری را کوتاه کرده و کمتر از 72 ساعت مشکلات مربوط به خدمات پس از فروش برطرف می شود.

نهال وحیدی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قائم مقام برند بلانتون از راه اندازی اپلیکیشنی با هدف کاهش زمان سرویس دهی به مشتری خبر داد.

 

آقای ابهری؛ قائم مقام برند بلانتون در خصوص محصولات  جدید این شرکت عنوان کرد: بلانتون در سال جاری حدود 13 محصول جدید در سبد کالای خود دارد که از جمله می توان به یخچال فریزر، کولر، تلویزیون، ظرفشویی و همچنین 5 محصول در بخش لوازم خانگی کوچک اشاره کرد.

آقای ابهری در خصوص خدمات پس از فروش همتا سرویس گفت: بلانتون از جمله معدود شرکت هایی است که امکان تعویض کالا تا 100 روز فراهم کرده و این نشان از اطمینان ما به کیفیت محصولات است. در واقع مشتری می تواند به هر دلیلی کالای مورد نظر خود را تا 100 روز تعویض کند.

وی در پایان از راه اندازی اپلیکیشنی ویژه کاربران و مشتریان بلانتون خبر داد که تا حد امکان زمان سرویس دهی کوتاه شده و ظرف مدت حداکثر 72 ساعت هر گونه مشکلی برطرف خواهد شد.

بلانتون یکی از تولیدکنندگان بزرگ و کوچک لوازم خانگی در کشور است که تولیدات آن با گارانتی همتا سرویس ارائه می شود و در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران، جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟