اخبار لوازم خانگی

1+5 دلیلی که باید اتو پرسی دومنا بخرید!

در این جا به شما خواهیم گفت که چرا باید اتو پرسی دومنا بخرید!

نفیسه رحیمی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  دلایلی مانند برخورداری از امکانات به روز و مدرن، طراحی متناسب با استانداردهای جهانی و …  موجب شده تا اتو پرسی دومنا در میان محصولات متمایز بازار قرار بگیرد اما توصیه می شود پیش از دانستن این نکات، اتو پرسی نخرید!

اتو پرسی در واقع نمونه های کوچکی از مدل هایی است که در خشک شویی استفاده می شود.اتوکشی با این دستگاه بسیار آسان بوده و سرعت عمل را بالا می برد اگرچه  اتوکشی برخی از نقاط لباس مانند نقاط نامتقارن و کوچک، اطراف دکمه، سرآستین با اتوپرس امکان پذیر نیست، به همین دلیل مدل های دومنا دارای یک اتو اضافی در کنار اتوپرسی هستند.

راهنمای خرید اتو بخار /بهترین اتو بخار ایرانی تا سقف 3 میلیون تومان

دومنا؛ اولین سازنده اتوپرسی در جهان

دومنا یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه فعالیت می کند. اکثر مشتریان با اتوهای ساخت این برند آشنایی دارند اما شاید کمتر کسی بداند که دومنا،  اولین تولیدکننده اتو پرسی در جهان است. این برند سابقه طولانی در این حوزه دارد و در نتیجه، محصولات خود را با تکیه بر تجربه این سال ها و البته دانش و تخصص نیروهای جوان روانه بازار می کند. با توجه به این که شاهد وفور برندهای نوظهور در بازار لوازم خانگی هستیم، خرید و انتخاب کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل پیشنهاد می شود که پیش از اقدام به خرید، در مورد برند و سابقه آن تحقیق و بررسی کنید.

محصول ایرانی، با کیفیت اروپایی

برند دومنا برای نخستین بار در سال 1995 در فرانسه تاسیس شد اما شرکت ایده آل نگار خاورمیانه طی یک قرار داد همکاری و تولید مشترک با کمپانی دومنای فرانسه پرداخت. سخت افزار وسیستم های تولید محصولات از کشور های اروپایی نظیر آلمان، ایتالیا، فرانسه و ترکیه تامین شده و به همین دلیل می توان گفت که دومنا یک محصول ایرانی با کیفیت اروپایی است. جالب است بدانید که دومنا اولین شرکت ایرانی است که سابقه حضور در نمایشگاه ایفا را دارد.

امکانات و قابلیت های به روز

محصولات دومنا به ویژه بخش اتو دارای امکانات به روز و تجهیزات مدرن هستند که از جمله می توان به صفحه گرمایش غیر قابل اکسید شدن، کارتریج ضد رسوب با استاندارد های به روز جهانی، قفل مخصوص برای ایمنی در حمل و نقل، قطع کن اتوماتیک، خروج بخار از کف، میز اضافه شونده، بوستر تشدید کننده بخار، اتوی اضافه به همراه اسپری آب و … اشاره کرد.

یکی از ویژگی های مثبت اتو پرسی دومنا مربوط به وجود کارتریج ضد رسوب با استاندارد های به روز جهانی می شود. این قابلیت از تشکیل رسوب در اتو جلوگیری می کند و کیفیت آب مصرفی را بهبود می بخشد.

مدل های دومنا مجهز به میز اضافه شونده هستند که اتوکشی پارچه هایی با طول بیشتر مانند پرده را راحت تر کرده و از طرفی با اتو اضافی برای اتو کردن فضاهایی نظیر بین دکمه ها، یقه و سر آستین عرضه می شوند. قطع کن اتوماتیک و قفل مخصوص برای ایمنی بیشتر کاربر تعبیه شده است.

تنوع بالا

با توجه به این که دومنا سابقه طولانی در تولید اتو پرسی دارد و در لیست معدود شرکت هایی قرار می گیرد که این محصولات خود را در تنوع و طرح های مختلف روانه بازار می کند. در نتیجه دست مشتری برای انتخاب باز است. در حال حاضر 7 مدل در سبد کالای این شرکت وجود دارد که تنوع رنگی آن ها بالا بوده و با هر دکوراسیونی هارمونی دارد.

طراحی زیبا

سخت افزار وسیستم های تولید محصولات دومنا از کشورهای اروپایی تامین شده و در نتیجه طراحی آن مطابق با استانداردهای روز دنیا و مدرن است. ظاهر و رنگ بندی مدل های ساخت این شرکت با دکوراسیون اکثر خانه ها هماهنگی دارید. اتو پرسی را معمولا در گوشه ای از اتاق و یا لاندری روم قرار می دهند، به همین دلیل طراحی ظاهری آن و هارمونی با سایر وسایل اهمیت بالایی دارد.

گارانتی معتبر

افزایش کالای تقلبی و قاچاق در بازار منجر شده تا گارانتی و خدمات پس از فروش به یکی از چالش های جدی در بازار تبدیل شود. محصولات دومنا با گارانتی شرکت خدمات پس از فروش ایده آل نگار خاورمیانه ارائه می شوند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. این شرکت در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی بوده و دسترسی برای مشتریان راحت است. به طور کلی پیشنهاد می شود، هنگام خرید به ضمانت نامه توجه کنید زیرا نشان تعهد شرکت به خریدار است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟