5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023
ال کا تاپ

5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023

5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023 شامل مدل هایی از شرکت برویل، همیلتون بیچ و ... می شود.

نفیسه رحیمی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  آبمیوه گیری یکی از وسایلی است که حضور آن در خانه الزامی است. با نزدیک شدن به فصل سرما و شیوع بیماری هایی مانند سرماخوردگی، نیاز به نوشیدن آبمیوه های طبیعی و سالم بیشتر احساس می شود.به همین دلیل در این بخش به معرفی 5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023 پرداخته ایم.

شاید از نظر برخی از افراد خرید آبمیوه گیری کار راحتی باشد و نیازی به تحقیق و بررسی نیست. اما مدل های آبمیوه گیری بسیار متنوع بوده و به مدل های گریز از مرکز، پرس سرد، دو قلو و … تقسیم بندی می شوند و تشخیص این که کدام مدل برای شما مناسب است، چندان راحت نیست.

آبمیوه گیری آهسته نوتریبولت

5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023

همیشه اندازه بزرگ به معنای بهترین نیست. آبمیوه گیری آهسته نوتریبولت در تمامی تست و بررسی های انجام شده جایگاه نخست را از آن خود کرده و به همین دلیل در صدر جدول 5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023 قرار گرفته است. این مدل دارای اندازه ای جمع و جور است و با این اندازه کوچک به راحتی می تواند آب تمامی سبزی و میوه از کلم های بزرگ گرفته تا یک سیب کامل را در کمترین زمان استخراج کند. در واقع عمل آبگیری را به نحو احسن انجام می دهد.

در بررسی های انجام شده، آبمیوه گیری آهسته نوتریبولت کمترین میزان صدا را دارد و با توجه به اندازه بسیار کوچکی که دارد، در آشپزخانه فضای کمتری را اشغال می کند و برای همه افراد قابل استفاده است. برای خرید این آبمیوه گیری باید 199.99 دلار پرداخت کنید.

آبمیوه گیری همیلتون بیچ مدل Big Mouth

5 تا از بهترین آبمیوه گیری های سال 2023

آبمیوه گیری همیلتون بیچ مدل Big Mouth به دلیل قیمت مناسبی که دارد در این لیست قرار گرفته است. اکثر مدل های موجود در بازار دارای قیمتی بیش از 100 دلار هستند، در حالی که این مدل را می توان با پرداخت کمتر از 100 دلار خریداری کرد. استفاده از این مدل راحت بوده و به آسانی می توان قطعات آن را متصل کرد. مهمترین ویژگی این مدل وجود یک دهانه بزرگ است که به لطف آن می توان به یکباره میوه و سبزی را ریخت و نیازی به خرد کردن آن ها نیست.

آبمیوه گیری همیلتون بیچ مدل Big Mouth بسیار سبک بوده و حمل و جابه جایی آن راحت است اگرچه به این معنا است که نسبت به مدل های دیگر بازار دارای سر و صدای بیشتری است. تمامی قطعات این مدل قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. این مدل با قیمت 69.85 دلار عرضه می شود.

آبمیوه گیری آهسته امگا

مدل های مختلف آبمیوه گیری آهسته امگا همواره در دهه های مختلف مورد توجه متخصصان بوده است. تمامی قطعات مدل های ساخت این برند را به راحتی می توان در ماشین ظرفشویی قرار دارد. وصل کردن قطعات نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. از طرفی آبمیوه گیری آهسته امگا دارای قطعات مختلف برای تهیه ماکارانی، نان، کره، شیرف سویا و انواع میوه و سبزی است. این دارای برچسب قیمتی 255.94 دلار است.

آبمیوه گیری برویل Fountain Cold

آبمیوه گیری برویل Fountain Cold براساس تست های انجام شده به عنوان بهترین مدل سانتریفیوژ شناخته می شود و به همین دلیل قابلیت جداسازی بسیار راحتی دارد و از طرفی از عملکرد سریعی بهره می‌برد.از میان تمام آبمیوه‌گیری‌های گریز از مرکز که آزمایش شده است، این مدل می‌تواند بیشترین آب میوه را از سبزی‌های سفت مانند کلم‌پیچ استخراج کند و می‌توان سیب‌های کامل را در قیف قرار داد. برای ساخت این مدل از کروم و  پلاستیک فاقد BPA) بهره برده شده و در نتیجه تمیز کردن آن راحت تر است. این مدل با قیمت 199.95 دلار روانه بازار می شود.

آبمیوه گیری برویل سه کاره مدل 3X Bluicer

این آبمیوه گیری و مخلوط کن در مقایسه با سایر مدل ها قیمت بالاتری دارد اما کاربری و خدماتی که ارائه می کند، قیمت گران آن را جبران کرده است. ترکیب آبمیوه های مختلف بدون اضافه کردن قطعه یا اجزای خاص امکان پذیر است. 5 حالت سرعت برای آن در نظر گرفته شده و مجهز به فناوری cold Spin است.

Cold Spin Technology اجازه می دهد تا آب از طریق دیسک برش فولاد ضد زنگ که توسط یک فیلتر ساخت ایتالیا احاطه شده است، افزایش یابد. در واقع با استفاده از تکنولوژی Cold Spin این امکان به شما داده می شود که آبمیوه را از طریق دیسک فولادی ضد زنگ فیلتر دار آب تازه را بدون از بین رفتن ویتامین ها و مواد معدنی استخراج کنید. این مدل را می توان با پرداخت 299.95 دلار قیمت خرید کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟