اخبار لوازم خانگی

رونمایی از طرح فروش اعتباری پاکشوما با همکاری بانک تجارت (کالانو)

طرح کالانو بانک تجارت و پاکشوما ویژه خرید اعتباری کالای لوازم خانگی رونمایی می شود.

نفیسه رحیمی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طرح کالانو بانک تجارت و پاکشوما ویژه خرید اعتباری کالای لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان امروز یک آذر 1402 رونمایی می شود. این روش اعتباری در مقایسه با روش های موجود کاملا اقتصادی و به صرفه بوده و جزئیات مربوط به آن به زودی اعلام خواهد شد.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اکثر مشتریان به خرید اقساطی کالا تمایل پیدا کرده اند چرا که می تواند قدرت خرید مشتریان را افزایش دهد. طرح کالانو بانک تجارت و پاکشوما در راستای افزایش تقاضا برای خرید اقساطی لوازم خانگی اجرایی شده که نه تنها در این طرح خبری از پروسه‌های طولانی دریافت اعتبار بانکی و معرفی ضامن نیست، بلکه سود و کارمزدهای نامتعارف نیز دریافت نمی‌شود، در واقع نفع مصرف کننده در اولویت قرار دارد.

پاکشوما یکی از برندهای اصلی طرف قرارداد با بانک تجارت است که امکان خرید آسان لوازم خانگی را برای تمامی قشرهای جامعه فراهم کرده و در واقع مهمترین تفاوت این طرح، نحوه محاسبه کارمزد و شرایط اقساطی مناسب است. این طرح ضمن کمک به توسعه کسب و کارها، از راحت ترین شرایط خرید برای مشتریان برخوردار است.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، مشتریان می توانند از طریق سفته الکترونیکی و با گرفتن ضمانت‌نامه آنلاین اقدام به دریافت اعتبار و خرید کنند‌ که تمامی این فرآیند به سرعت و در کمتر از یک روز صورت می‌پذیرد. شیوه اعتباری در این طرح کاملا منحصر به فرد بوده و در بستر دیجیتال صورت می گیرد.

محمود ابراهیمی؛ مدیر عامل پاکشوما در خصوص این طرح عنوان کرد: طرح کالانو بانک تجارت امکانی را فراهم کرده که مصرف‌کننده با کمترین کارمزد ممکن موفق به خرید مایحتاج خود می شود و تفاوت کالانو در کارمزد و سهولت آن است.

بازپرداخت اقساط طرح کالانو بانک تجارت و پاکشوما 24 ماهه است و کارمزد هر وام با توجه به نوع کالا متفاوت است.  جزییات این طرح هنوز منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر اطلاع‌رسانی‌های آتی باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟