هیتر کانوکتوری بلانتون چه ویژگی هایی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

هیتر کانوکتوری بلانتون چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی که قصد خرید هیتر برقی بلانتون را دارید، این مقاله را دنبال کنید زیرا قصد داریم درباره موضوع هیتر کانوکتوری بلانتون چه ویژگی هایی دارد؟ صحبت کنیم.

یاسمن داودیان | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بلانتون از برندهای نوپا ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1398 با تولید لوازم خانگی آغاز کرد. این برند در حالی که چندی از فعالیتش در بازار لوازم خانگی ایران نگذشته است اما توانسته محصولات متنوعی از جمله هیتربرقی، یخچال فریزر، آبسردکن، چای ساز، آبمیوه گیری، تلویزیون و … را روانه بازار کند. در صورتی که قصد خرید هیتر برقی بلانتون را دارید، ادامه این مقاله را دنبال کنید زیرا قصد داریم درباره موضوع هیتر کانوکتوری بلانتون چه ویژگی هایی دارد؟ مطالبی را ارائه دهیم.

در این مطلب می خوانیم:

  • هیتر برقی بلانتون 1101
  • بخاری برقی بلانتون مدل ht1101

طراحی ظاهری

 

اولین چیزی که در خصوص هیتر کانوکتوری بلانتون جلب توجه می کند، طراحی زیبای ظاهری آن است که با قرار دادن آن در گوشه ای از خانه می توان جلوه ای زیبا به منزل بخشید.

حمل آسان

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این محصول می توان به جا به جایی راحت آن اشاره کرد. وجود دو دستگیره در آن، جا به جایی این هیتر را از لحاظ ارگونومیک آسان تر کرده است.

سیستم ضد انجماد

سیستم ضد انجماد در این دستگاه اجازه نمی دهد گل های آپارتمانی و یا حیوانات خانگی سرما بخورند، همچنین از یخ زدن لوله ها نیز جلوگیری می کند.

برای استفاده از سیستم ضد انجماد باید کلید دما را تا انتها و خلاف درجه سانتی گراد بچرخانید. با فعال نمودن سیستم ضد انجماد در صورت پایین رسیدن دمای محیط، هیتر به صورت خودکار روشن شده و از مانع یخ زدن اطراف می شود.

بی صدا و کم مصرف

از دیگر خصوصیات مهم هیتر کانوکتوری بلانتون می توان به صدای کم آن اشاره کرد. در صورتی که هیتر را بر روی سطح صاف و تراز شده قرار دهید صدا به حدی کم می شود که متوجه روشن شدن فن آن نخواهید شد.

همچنین المنت هایی که پشت در دستگاه قرار دارد جریان هوای گرم را به سمت جسم مقابل منتشر می کنند.

هیتر برقی بلانتون 1101

 

تا اینجای مطلب هیتر کانوکتوری بلانتون چه ویژگی هایی دارد با ویژگی های مهم این دستگاه آشنا شدید؛ در جدول زیر مشخصات و قیمت هیتر یا بخاری برقی بلانتون مدل ht1101 گرد آوری شده است:

هیتر برقی بلانتون 1101

 

·       سیستم قطع خودکار: دارد

·       قابلیت نصب: رو میزی

·       قابلیت تنظیم دما: دارد

·       حداکثر توان گرمایشی: 2300 وات

·       ترموستات ایمنی: دارد

·       ابعاد: 14*40*60 سانتی متر

·       جنس بدنه: فلز

·       رنگ: مشکی

·       مجهز به قابلیت چرخش 180 درجه

·       دارای سه سطح گرما دهی

·       مجهز به دستگیره جهت حمل آسان

·       مجهز به سنسور ایمنی

·       دارای فن بی صدا

·       دارای پایه لاستیکی ضد لغزش

·       قیمت: 2،300،00 تومان

نتیجه گیری

استفاده از هیتر برقی در ادارت، مغازه ها و مکان های کوچک بسیار کاربردی است و در روزهای سرد زمستان برای شما مفید واقع خواهد شد. در صورتی که قصد خرید هیتر برقی را دارید؛ ما به شما برند بلانتون را توصیه می کنیم تا استفاده از یک محصول با کیفیت را تجربه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟