اخبار لوازم خانگی

اسامی برندگان قرعه کشی مرحله سوم و چهارم پاکشوما اعلام شد

رحله سوم و چهارم قرعه‌کشی جشنواره مهر پاکشوما برگزار و اسامی برندگان خوش‌شانس این قرعه کشی اعلام شدند.

نفیسه رحیمی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران ال کا ایران، مرحله سوم و چهارم قرعه‌کشی جشنواره مهر پاکشوما برگزار و اسامی برندگان خوش‌شانس این قرعه کشی اعلام شدند.

در قرعه کشی مرحله اول و دوم 4 برنده پنجاه میلیون تومانی، 6 برنده ده میلیون تومانی، 10 برنده 5 میلیون تومانی و 20 برنده دو میلیون تومانی معرفی شدند.

بیشتر بدانید:
برندگان قرعه‌کشی جشنواره مهر پاکشوما معرفی شدند+ویدیو و اسامی برندگان

جشنواره مهر پاکشوما از 15 مهر ماه 1402 آغاز شد و مشتریان در صورت خرید و نصب لباسشویی های اتوماتیک پاکشوما ضمن دریافت هدیه 5 میلیون ریالی، در قرعه کشی بزرگ پاکشوما شرکت داده و اسامی برندگان تمامی مراحل اعلام شدند.

در قرعه کشی مرحله سوم و چهارم  اسامی 4 برنده پنجاه میلیون تومانی، 6 برنده ده میلیون تومانی، 10 برنده پنج میلیون تومانی و 20 برنده دو میلیون تومانی منتشر شدند که به زودی جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

تمامی خریداران لباسشویی اتوماتیک پاکشوما با کد مدل‌های   (BWF40xxx ) 5میلیون ریال هدیه نقدی دریافت واز طرفی فرصت این را داشتند تا در این قرعه کشی شرکت کنند.

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در کشور است که در راستای تسهیل شرایط خرید برای مشتریان، کمپین و جشنواره های زیادی را راه اندازی کرده و به زودی قرار است تا امکان خرید اقساطی را با شرایط کاملا ویژه و مناسب برای تمامی اقشار جامعه اجرایی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟