کاربرد گوشت کوب برقی تولیپس چیست؟
اخبار لوازم خانگی

کاربرد گوشت کوب برقی تولیپس چیست؟

کاربرد یک گوشت کوب برقی سه کاره در له کردن، خرد کردن و همزن دیده می شود البته ممکن است در برخی از برندهای دیگر، کاربردهای متفاوتی نیز وجود داشته باشد.

یاسمن داودیان | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیپس از برندهای خوب ایرانی است که از سال 1380 تحت شرکت مادر ناسیونال ایران محصولات خود را به بازار عرضه کرد. این برند تا به امروز به تولید محصولات متنوع از جمله گوشت کوب برقی، زود پز، آبمیوه گیری، جارو برقی و … پرداخته است؛ در ادامه این مطلب قصد داریم به توضیح موضوع کاربرد گوشت کوب برقی تولیپس چیست؟ بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 در مقاله کاربرد گوشت کوب برقی تولیپس چیست؛ به موضوعات زیر هم اشاره اشت:

  • کاربرد گوشت کوب برقی سه کاره
  • طرز استفاده از گوشت کوب برقی سه کاره
  • قیمت گوشت کوب برقی سه کاره تولیپس

 کاربرد گوشت کوب برقی سه کاره

یکی از مدل های پر فروش گوشت کوب برقی که در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است، گوشت کوب برقی سه کاره می باشد. علت محوبیت آن به این خاطر است که با خرید یک دستگاه می توان کارهای مختلفی انجام داد.

کاربرد یک گوشت کوب برقی سه کاره در له کردن، خرد کردن و همزن دیده می شود البته ممکن است در برخی از برندهای دیگر، کاربردهای متفاوتی نیز وجود داشته باشد. با استفاده از گوشت کوب برقی سه کاره می توانید به طور همزمان فعالیت های متفاوتی را انجام دهید که این ویژگی مهمی نسبت به مدل های تک کاره است.

طرز استفاده از گوشت کوب برقی سه کاره

طرز استفاده از گوشت کوب برقی های سه کاره بسیار آسان بوده و تنها لازم است پس از وصل کردن سری مورد نیاز دکمه ای که بر روی بدنه آن قرار گرفته است را فشار دهید تا دستگاه شروع به فعالیت کند.

با به کار بردن گوشت کوب برقی می توان مواد اولیه مختلفی را برای پخت یک غذا آماده کرد؛ به صورت کلی می توان گفت که به وسیله این دستگاه امکان خرد کردن مواد غذایی، پوره کردن، خرد کردن یخ، له کردن و … وجود دارد.

راهنمای خرید گوشت کوب برقی

برای خرید یک گوشت کوب برقی خوب باید به نکاتی که در ادامه بیان می کنیم توجه داشته باشید.

  • جنس میله و تیغه: میله و تیغه دستگاه به دلیل اینکه بیشتر از بخش های دیگر با مواد غذایی در تماس بوده و دائما در حال شستشو می باشند، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. تیغه های گوشت کوب برقی حتما باید بلند باشند و به صورت پرسی به دستگاه متصل شده باشند. علاوه بر اینکه از پیچ و مهره برای اتصال آن ها استفاده نشده باشد.
  • توان موتور گوشت کوب برقی: به طور کلی قدرت موتور دستگاه گوشت کوب برقی بین 100 تا 500 وات است و در برخی از مدل ها به 1000 وات هم می رسد. قطعا هرچه توان مصرفی بالاتر باشد، کیفیت دستگاه بهتر و البته مصرف برق آن هم بیشتر است.
  • سرعت دستگاه: سرعت گوشت کوب برقی ها بین 1 تا 15 سطح قابل تنطیم می باشد البته این مقدار در مدل های بالاتر بیشتر می شود. هر چه سرعت دستگاه بالاتر باشد، می توان سرعت بالاتری را برای خرد کردن، پوره کردن و سایر موارد انجام داد.
  • وزن گوشت کوب برقی: گوشت کوب برقی از وسایل پر کاربرد آشپزخانه می باشد، بنابراین توصیه می شود محصولی را خریداری کنید که وزن آن هنگام استفاده آزار دهنده نباشد.

 گوشت کوب برقی تولیپس

تولیپس با تولید محصولات متنوع و با کیفیت در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است و عده زیادی از افراد از محصولات آن استفاده می کنید. اگر قصد خرید گوشت برقی تولیپس را دارید، ادامه مطلب کاربرد گوشت کوب برقی تولیپس چیست؛ را دنبال کنید زیرا مشخصات و قیمت گوشت برقی سه کاره تولیپس را گردآوری کرده ایم.

گوشت کوب برقی تولیپس مدل HB- 430 می تواند یک وسیله پر کاربرد در زندگی امروز و پخت انواع مواد غذایی باشد. جنس تیغه این دستگاه استیل ضد زنگ بوده که از قابلیت های مهم آن است.

از گوشت کوب برقی سه کاره تولیپس نه تنها می توان برای له کردن و خرد کردن مواد غذایی استفاده کرد، بلکه می توان به عنوان همزن و مخلوط کن نیز به کار برده شود.

 

نام کالامشخصاتقیمت
گوشت کوب برقی تولیپس

مدل HB- 430

·       جنس بدنه: استیل ضد زنگ و پلاستیک

·       کارکرد: سه کاره

·       قابلیت تنظیم سرعت: دارد

·       توان مصرفی: 1000 وات

·       جنس تیغه: استیل ضد زنگ

1،800،000 تومان

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟