آموزش

قابلیت سیستم انجماد سریع در یخچال ساید پاکشوما چیست؟

انجماد سریع از ویژگی های مهم یخچال فریزر پاکشوما شناخته می شود. وجود محفظه ای برای انجماد سریع که مواد غذایی پس از قرار گرفتن در یخچال به سرعت منجمد شوند.

یاسمن داودیان | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  پاکشوما یک برند نام آشنای ایرانی است که با ارائه کیفیت بالا و محصولات متنوع در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این برند که از سال 1354 فعالیت خود را با تولید لباسشویی اتوماتیک آغاز کرد و پس از مدت زمانی انواع یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را روانه بازار کرد؛ در این مطلب قصد داریم به سوال پر تکرار قابلیت سیستم انجماد سریع در یخچال پاکشوما چیست؟ پاسخ دهیم؛ با ما همراه باشید.

در مقاله قابلیت سیستم انجماد سریع در یخچال پاکشوما چیست می خوانیم:

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

یخچال فریزر پاکشوما از قابلیت های متعددی برخوردار است که کیفیت بالای محصول را نشان می دهد؛ قابلیت های یخچال فریزر پاکشوما شامل موارد زیر است:

انجماد سریع

انجماد سریع از ویژگی های مهم یخچال فریزر پاکشوما شناخته می شود. وجود محفظه ای برای انجماد سریع باعث می شود که مواد غذایی پس از قرار گرفتن در یخچال به سرعت منجمد شوند.این یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فریزر های پاکشوما می باشد زیرا می دانیم هرچه مواد غذایی با سرعت بیشتری منجمد شوند، کیفیت بالاتری هنگام استفاده دارند.

سیستم جریان هوای داخلی

سیستم جریان هوای داخلی باعث ماندگاری و سالم بودن مواد غذایی داخل یخچال می‌ شود و به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال خرید یخچال فریزرهایی با این قابلیت هستند. در واقع این سیستم با ایجاد جریان هوای خنک به طور یکنواخت در یخچال فریزر منجر به تازه ماندن مواد غذایی می شود.

یخ ساز دو حالته

یخچال های امروزی و عمدتا ساید بای ساید ها به یخساز مجهز هستند که کار را بسیار راحت کرده و در هر زمانی می توان به انواع یخ ریز و قالبی دسترسی داشت. به لطف این فناوری دیگر نیاز نیست تا فضای فریزر را با انواع قالب های یخ اشغال کنید و یا برای یخ زدن آب منتظر بمانید.

نو فراست یا برفک زدایی اتوماتیک

نو فراست یا برفک زدایی اتوماتیک در اکثریت یخچال ها وجود دارد، یخچال هایی که دارای سیستم نو فراست هستند رادیاتورهای خنک کننده ای در آن ها وجود دارد که برفک حاصل از رطوبت را با روشن کردن المنت آب می کنند.
بنابراین با وجود این قابلیت برفک هایی که در یخچال پاکشوما ایجاد شود به صورت خودکار آب می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟