اخبار لوازم خانگی

اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره جهیزیه پاکشوما اعلام شدند/اهدای بسته جهیزیه به 10 نفر از برندگان

قرعه کشی جشنواره جهیزیه پاکشوما در شهر لوازم خانگی برگزار شد.

میثم نجفی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره جهیزیه پاکشوما طی مراسمی در شهر لوازم خانگی اعلام شدند که به 10 نفر از برندگان، پک جهیزیه شامل لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی و … اهدا شد.

تولیدکننده لوازم خانگی پاکشوما از اول تیر ماه تا پایان مهر امسال، جشنواره ای با عنوان جشنواره جهیزیه در شهر لوازم خانگی واقع در تهرانسر برگزار کرد که افراد با توجه به نوع محصولی که خریداری کرده کارت امتیاز دریافت کردند.اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم،  لباسشویی اتوماتیک (درب از جلو) 5 امتیاز، لباسشویی درب از بالا 3 امتیاز، لباسشویی نیمه اتوماتیک 2 امتیاز، ظرفشویی 5 امتیاز، یخچال فریزر ساید بای ساید 6 امتیاز، یخچال فریزر کمبی 4 امتیاز، یخچال فریزر دوقلو 6 امتیاز، یخچال فریزر چهاردرب 4 امتیاز و جاروبرقی 3 امتیاز داشته است.

جشنواره جهیزیه پاکشوما در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص ازدواج و ترغیب مشتریان به خرید محصولات این شرکت برگزار شده که طی 5 هفته به 10 نفر از برندگان، ست جهیزیه اهدا شد. به عبارت دیگر، از اول تیر ماه تا پایان مهر 1402، هر هفته قرعه کشی انجام شده و در هر هفته به دو نفر ازبرندگان، بسته جهیزیه اعطا شد.

این جشنواره ویژه افرادی بود که از شهر لوازم خانگی شعبه تهرانسر محصولات پاکشوما را خریداری کرده بودند و طی مراسمی در این هایپرمارکت، قرعه کشی با حضور مشتریان برگزار و اسامی اعلام شد.

بهنام حاجی احمدی و شمس الله خاجوی برندگان دوره اول؛ نسرین شادمان، میر جبار جلالی برندگان مرحله دوم، زهرا عین الله زاده و خدایار بیات باغبانی برندگان مرحله سوم و سید کریم اظهری اردهائی، احمد امین آبادی، فاطمه علیجانی و محمد هادی حیدر اصفهانی برندگان مرحله چهارم و پنجم هستند.

شرکت پاکشوما با هدف تسهیل خرید کالای لوازم خانگی برای تمامی اقشارهای جامعه، در سال جاری طرح و کمپین های متنوعی راه اندازی کرده که از جمله می توان به جشنواره جهیزیه پاکشوما و کالانو اشاره کرد. طرح کالانو پاکشوما به تازگی با همکاری بانک تجارت کلید خورده که امکان خرید لوازم خانگی را به صورت اقساطی با کمترین نرخ سود بانکی فراهم کرده است.

بیشتر بدانید:
شرایط طرح کالانو پاکشوما و بانک تجارت اعلام شد/اقساط 24 ماهه با کمترین نرخ سود بانکی

استفاده از طرح کالانو در خرید محصولات لوازم خانگی پاکشوما به صورت حضوری و آنلاین بوده و مشتریان می توانند مبالغ 20، 50 و 100 میلیون تومانی اعتبار را به صورت آنلاین طی 24 ساعت دریافت کنند و طی 24 ماه، اقساط خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟