اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی ایرانی با طراحی ب ام و !

شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی کلور از طراحی یک مدل ماشین لباسشویی خود با الهام از خودروهای ب ام و خبر داد.

نفیسه رحیمی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی کلور به تازگی ماشین لباسشویی جدید خود را با طراحی الهام گرفته شده از خودروهای شرکت ب ام و روانه بازار کرده است که برای علاقه مندان به دنیای خودرو و البته لوازم خانگی می تواند جالب توجه باشد.

کلور یکی از برندهای ایرانی فعال در حوزه لوازم خانگی است که سبد کالای آن در حال حاضر شامل لباسشویی و یخچال فریزر می شود و بیشتر این برند را به دلیل عرضه فناوری های هوشمند در مدل های یخچال فریزر خود می شناسند. این برند در اقدامی تازه ضمن معرفی امکانات پیشرفته در مدل جدید خود (ماشین لباسشویی 9 کیلویی سری BMW)، از طراحی انحصاری و متمایز آن خبر داده است.

بسیاری از برندهای مطرح جهانی در سراسر جهان از جمله اسمگ، برخی از سری محصولات خود را با طراحی انحصاری و ویژه روانه بازار می کنند که می تواند برای افرادی که به دنبال محصولات خاص و منحصر به فرد هستند، جالب توجه باشد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی سری BMW یا BMW 9TI کلور یکی از مدل های منحصر به فرد بازار لوازم خانگی تلقی می شود و در واقع کمتر شرکتی را می توان در کشورمان پیدا کرد که به این سمت و سو حرکت کرده باشد.

مشخصات ماشین لباسشویی 9 کیلویی سری BMW

ماشین لباسشویی ایرانی با طراحی ب ام و !

لباسشویی 9 کیلویی سری BMW ضمن برخورداری از ظاهری خاص و با الهام از خودروهای ب ام و، دارای امکانات به روز و پیشرفته ای است که از جمله می توان به موتور دایرکت درایو، فناوری شستشو با بخار، بدنه خود رنگ، برنامه شستشو درام، قابلیت ذخیره برنامه دلخواه، قابلیت ضدعفونی با اشعه فرابنفش، اضافه کردن لباس حین شستشو و … اشاره کرد.

کلور در این سری لباسشویی خود از موتور دایرکت درایو بهره برده است. این موتور در ماشین‌ لباسشویی سری BMW موجب کاهش مصرف انرژی شده و در واقع موتور دایرکت درایو موجب شده است تا لرزش و صدا در ماشین‌های لباسشوی کلور به شدت کاهش یابد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این مدل کلور، فناوری شستشو با بخار است. در این تکنولوژی مواد شوینده به دلیل حرارت بالای بخار به خوبی حل شده وبه اعماق لباس ها نفوذ پیدا می کنند. در نتیجه لکه ها بهتر از شستشوی معمولی تمیز می شوند. بار دوم در مرحله شستشوی نهایی، به تنهایی بخار با حرارت بالا وارد دیگ شده و باعث می شود الیاف سازنده البسه نرم شده و چروک های شدید از هم بازتر شود.

 این مدل جدید به لطف استفاده از قابلیت ضدعفونی با اشعه فرابنفش دیگر نگرانی های مربوط به تمیز کردن و از بین بردن انواع باکتری را برطرف کرده است. طول موج‌های کوتاه پرتو فرابنفش می‌تواند باکتری‌ها و سایر ارگانیسم‌‌های کوچک را منهدم کند. به همین دلیل برای گندزدایی و ضدعفونی کردن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
 لباسشویی 9 کیلویی سری BMW
نوع ماشین لباسشوییدرب از جلو
جهت باز شدن درببه سمت چپ
بدنه خود رنگدارد
ظرفیت دیگ9 کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رده مصرف انرژیA+++
فناوری شستشو با بخاردارد
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
نوع موتوردایرکت درایو
برنامه شستشو درامدارد
قابلیت اضافه کردن لباس حین کاردارد
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه و ویژگی های خاصضدعفونی با اشعه فرابنفش و قابلیت ذخیره برنامه دلخواه
گارانتیدارد

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟