مشخصات اسپیکر 12 اینچی باستل 2 لومکس
فناوری

مشخصات اسپیکر 12 اینچی باستل 2 لومکس

نسخه تازه وارد اسپیکر 12 اینچی باستل لومکس برای استفاده در میهمانی ها ایده آل بوده زیرا دارای رقص نور سقفی است.

نفیسه رحیمی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لومکس یکی از برندهای شناخته شده در بازار لوازم صوتی و تصویری است و اکثر مشتریان ایرانی با محصولات این شرکت آشنایی دارند. این برند ایرانی به تازگی یکی از مدل های پرطرفدار خود یعنی اسپیکر 12 اینچی باستل 2 لومکس را روانه  بازار کرده است و به همین بهانه در این بخش به بررسی  مشخصات آن پرداخته ایم.

نسل جدید اسپیکر باستل لومکس از امکان اتصال به اپلیکشن برخوردار است و در نتیجه می توانید به شبکه های مختلف موسیقی دسترسی داشته باشید و آهنگ مورد علاقه گوشی همراهتون را از طریق این محصول لومکس پخش کنید.

اسپیکر 12 اینچی باستل لومکس چه امکاناتی دارد؟

نسخه تازه وارد اسپیکر 12 اینچی باستل لومکس برای استفاده در میهمانی ها ایده آل بوده زیرا دارای رقص نور سقفی است و از طرفی با میکروفون ارائه می شود. این مدل از 4 ووفر 12 اینچی بهره برده که در نتیجه قادر  است تا بیس یا باس (Bass) بهتری ایجاد کند.

همه می‌دانند که یک مهمانی خوب با نورپردازی‌های رنگی و متنوع بسیار جذاب‌تر می‌شود. نورپردازی مهمانی‌ها با کمک چراغ‌هایی به نام لایت بال ممکن می‌شود و این مدل نیز با لایت بال یا light ball در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لایت بال می تواند هماهنگ با موسیقی، نورپردازی های مختلفی ایجاد کند و جلوه منحصر به فردی به محیط ارائه دهد.

امکانات اسپیکر 12 اینچی باستل لومکس به ایجا ختم نمی شود و وجود پنل دی جی اسپیکردار آن را تکمیل کرده است. این پنل نقش مهمی را در اسپیکرهای دیجیتال ایفا می کند و امکان کنترل و تنظیم ویژگی‌های صدا و افکت‌ها را برای کاربران فراهم می کند. باید اضافه کرد که تمامی محصولات لومکس با گارانتی و خدمات پس از فروش بانیان سرویس ارائه می شود.

تعداد ووفر

4 عدد

نوع

دی جی اسپیکر

میکروفون

دارد

لایت بال

دارد

رقص نور سقفی دارد

درگاه

2 عدد USB

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟